"קאטס" - טריילר
מאז שהטריילר הראשון של "קאטס" יצא לאקרנים והפך לבדיחה ויראלית, מתגבר החשש שכל הנראה מדובר באחד הפלופים הגדולים של השנה. היום (ג'), תלונה חדשה נשמעת מפי אחד השחקנים, אבל לא כזאת שמתייחסת לאיכות הסרט, אלא לעבודת האפקטים של הסרט - ואם להיות ספציפיים, אז לאפקטים שמכוונים לחלק התחתון של הגוף.
1 צפייה בגלריה
ג'ייסון דרולו בקאטס
ג'ייסון דרולו בקאטס
ג'ייסון דרולו בקאטס
ג'ייסון דרולו, שמגלם את החתול ראם טאם טאגר בעיבוד של טום הופר שייצא לאקרנים ב-24 לחודש, אמר בריאיון לתוכנית רדיו שהוא בטוח שהעלימו לו את איבר המין במהלך העבודה על הסרט. "הם הוציאו לי את איבר המין החוצה ב-CGI. הבחנתי בזה. 125 אחוז, אני לא רואה את זה בטריילר". עוד הוסיף שהוא לא מופתע: "זה יכול היה להיות דבר חדש, להפוך את זה לחתולי עד כמה שאפשר". התלונה אגב משעשעת באופן מיוחד, משום שבטריילר חלק מהחתולות דווקא מתהדרות בשדיים אנושיים.
יש לציין שהנושא לא עלה במקרה לדיון. לפני כחודש דרולו העלה תמונה שלו לאינסטגרם עם תחתונים קצרים וצמודים שאינה משתמעת לשתי פנים. בכיתוב התייחס לדמות שהוא מגלם בסרט: "בוקר טוב. אם מישהו שואל את ראם טאם 'איזו חיה אתה מחביא במכנסיים', הוא יענה: 'אנקונדה'". התמונה לא שרדה את מנגנון הצנזור של אינסטגרם, שמיהרה להוריד אותה מהרשתות החברתיות.