הנסיכה הקסומה: נטפליקס חושפת הערב (ג') טריילר ראשון לעונה הקרובה של "הכתר", ועימו הצצה רשמית לדמותה של הנסיכה דיאנה, אותה תגלם השחקנית אמה קורין.
"הכתר", עונה 4 - טריילר
(נטפליקס)
העונה הרביעית, שתעלה ב-15 בנובמבר בענקית הסטרימינג, תמשיך מהמקום בו הסתיימה זו הקודמת - בסוף שנות ה-70, כשהמלכה אליזבת (אוליביה קולמן) חוגגת את שנתה ה-25 כמלכה של הממלכה המאוחדת.
2 צפייה בגלריה
מתוך "הכתר" - עונה 4
מתוך "הכתר" - עונה 4
הזוכה בליבו של צ'רלס. מתוך "הכתר" - עונה 4
(נטפליקס)
מוקד נוסף של העונה יהיה באופן בו המלכה ומשפחתה עסוקים בענייני ירושת הכתר ובחיפוש אחר כלה הולמת לבנה, הנסיך צ'רלס (ג'וש או'קונור). מי שזכתה בליבו היא דיאנה ספנסר הצעירה, שבעיני תושבי הממלכה מצטיירת כנסיכה מסיפור אגדות, בעוד שהיא חווה את אור הזרקורים באופן פחות נעים. אך כפי שהטריילר מבטיח, "האמונה שלנו רואה את יום החתונה לא כמקום היעד - אלא כמקום שבו ההרפתקה מתחילה באמת", וכידוע, לזוג הצעיר צפויות לא מעט דרמות וטרגדיות בהמשך.
בעונה הנוכחית תשתתף גם ג'יליאן אנדרסון ("חינוך מיני") כראש ממשלת אנגליה מרגרט תאצ'ר, קלייר פוי תשוב בפלאשבקים כאליזבת הצעירה ואף נזכה לראות את דמותו של הנסיך ויליאם הפעוט.
2 צפייה בגלריה
מתוך "הכתר" - עונה 4
מתוך "הכתר" - עונה 4
לא תעשה לה חיים קלים. מתוך "הכתר" - עונה 4
(נטפליקס)
בינואר האחרון פורסם כי העונה החמישית של "הכתר" תהיה גם האחרונה, אך ביולי הודיעה נטפליקס כי תצולם גם עונה שישית שתסגור את הסאגה, המשודרת מאז 2016. בעונות הללו תהיה זו אליזבת דביקי ("גטסבי הגדול") שתגלם את הנסיכה דיאנה בגרסתה המבוגרת, ואימלדה סטונטון תיכנס לנעליה של המלכה אליזבת.