המוזיקאי והמועמד לנשיאות ארצות הברית לכאורה, קניה ווסט, ממשיך לספק כותרות על בסיס יומיומי. בסדרת ציוצים שפרסם בטוויטר הלילה (ג'), ווסט השתלח בשורה ארוכה של ידוענים וקרובים, כולל אשתו ואם ילדיו קים קרדשיאן, והעלה סימני שאלה עזים בנוגע ליציבותו הנפשית.
3 צפייה בגלריה
קניה ווסט עם כובע המביע תמיכה בטראמפ
קניה ווסט עם כובע המביע תמיכה בטראמפ
יורה לכל הכיוונים. קניה ווסט
(צילום: איי. פי)
המופע הווירטואלי נפתח באופן תמים כביכול עם קישור לקליפ Black or White של מייקל ג'קסון, בלי שום כיתוב, ומשם הלך והתפרע. אחריו כתב ווסט: "אני שם את מבטיחי באלוהים שאמא של נורת' לעולם לא תצלם אותה עושה 'פלייבוי'".
ההשתלחות בבת זוגו נמשכה בציוץ נוסף, בו השווה את חייו לסרט האימה "תברח", וטען שהיא ניסתה "לכלוא אותו". "קים ניסתה להגיע לוויומינג עם רופא ולכלוא אותי כמו בסרט 'תברח', בגלל שבכיתי אתמול על זה שהצלתי את החיים של הבת שלי", כתב המוזיקאי, והוסיף: "כולם יודעים שהסרט 'תברח' הוא עליי". ווסט התייחס לעצרת הבחירות הבלתי שגרתית שנערכה יום לפני כן, במהלכה מירר בבכי בעודו פורש את משנתו נגד הפלות.
3 צפייה בגלריה
הציוצים של קניה ווסט
הציוצים של קניה ווסט
הציוצים של קניה ווסט, לפני שנמחקו
(צילום מסך)
בציוץ אחר, התייחס להשפעה של עולם הרכילות על חייו: "אני אוהב את אשתי, המשפחה שלי חייבת להיות קרובה אליי, וזה כבר לא תלוי ב-!E או NBC". אם כי מנגד, בציוץ שכנראה מתייחס לאימה של קים קרדשיאן, כתב: "קריס, אל תשחקי איתי [...] את לא מורשית להתקרב לילדים שלי. כולכם ניסיתם לכלוא אותי". בנוגע לרשת האחרונה, ווסט הוסיף ציוץ פרובוקטיבי במיוחד: "NBC כלאו את ביל קוסבי". כזכור, הקומיקאי הוותיק הורשע ונכלא לאחר שאנס עשרות נשים במשך עשרות שנים.
ציוצים נוספים עסקו בשיה לה-בוף (שהבריז לווסט מצילומי אופנה, מסתבר), הריב הממושך בין הזמרים דרייק ופושה-טי, עורכת "ווג" אנה וינטור ("היא תמיד הראתה לי אהבה, אבל כשאמרתי לה שאני הולך לגאפ היא הסתכלה עליי כמו משוגע. אחר כך היא התקשרה שוב ללקק לי").
3 צפייה בגלריה
קניה ווסט וקים קרדשיאן
קניה ווסט וקים קרדשיאן
קניה ווסט וקים קרדשיאן
(צילום: MCT)
המסע לתודעתו של ווסט נחתם בציוץ מפויס - "אני הולך להתמקד עכשיו במוזיקה", שגרם לגולשים רבים לתהות האם מדובר בתרגיל יח"צני ותו לא. זאת בעוד שאחרים הזכירו שווסט טוען כבר זמן רב שמצבו הנפשי אינו יציב ושהוא אף נמצא בטיפול ארוך שנים. כך או כך, שעות לאחר מכן, רוב הציוצים נמחקו אך כמובן שזה היה מאוחר מדי. האינטרנט זוכר הכל, מצלם ומשתף.