פרסום ראשון: ועדת האתיקה של רשת תתכנס היום (ד') ותדון האם להדיח מהתוכנית את מתמודד "האח הגדול", אלימלך קשתי, אחרי ארבעה ימים בלבד, זאת בשל סרטון אלים שרץ ברשתות החברתיות. בסרטון נראים קשתי ואחיו טום תוקפים מאבטח מבוגר של בניין הסיטי ברמת גן.
1 צפייה בגלריה
אלימלך קשתי
אלימלך קשתי
אלימלך קשתי
(מיכה לובטון)
המקרה התרחש לפני כשנה וחצי, כשאלימלך קשתי הגיע עם אחיו, טום קשתי, שהשתתף בעבר במספר תוכניות ריאליטי, הגיעו לבקר חבר בבניין סיטי טאוור בתל אביב. על פי כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב, אלימלך הגיע עם אופניים, אולם המאבטח הסביר כי הכניסה עימם אינה מתאפשרת דרך הלובי בגלל הנחיות המקום.
אלימלך קשתי ואחיו טום קשתי בתיעוד האלימות כלפי המאבטח
השניים נכנסו למרות זאת והמאבטח הזיז את חברם עם ידו ונכנס למעלית על מנת למנוע את עלייתם לבית החבר. אחרי מספר שניות, לפי המתואר בכתב האישום, דחף קשתי את המאבטח בן ה-68 בגרונו באמצעות ידו, בעוד שטום דחף את המאבטח בעוצמה עד כדי שנפל על הרצפה ומשקפיו נשברו. כשהמאבטח הרים את משקפיו - נצמד אלימלך קשתי למאבטח, דחף אותו בבית החזה ואז אחז בזרועו השמאלית האחורית של המאבטח וצבט אותה תוך שהוא דוחף את המאבטח. אלימלך קשתי לא הסתפק בזה - ושוב דחף את המאבטח.
לאחים קשתי מיוחסת עבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש ונזק לרכוש במזיד.
בעקבות הסרטון שהופץ ברשת, כאמור, נשקלת האפשרות להוציאו מבית "האח הגדול", ולכן תתכנס היום הוועדה שכוללת פסיכאטריים, גורמי רפואה ומשפטנים.
בימים האחרונים הודיעו מספר חברות מסחריות שהן יפסיקו את הפרסום בזמן שידור "האח הגדול" כל עוד הדייר קשתי נמצא שם.