על פי דיווחים, הקומיקאי הבריטי סשה ברון כהן צילם בחשאי סרט המשך ל"בוראט: רוצה לומד תרבות אמריקה בשביל נהדרת קזחסטן" מ-2006, ואף הספיק להציג אותו בפני מספר מצומצם של אנשי תעשייה בכירים בהוליווד. בשלב זה אין עוד פרטים ברורים לגבי עלילת הסרט החדש, מי ביים אותו או איזה אולפן סרטים מימן את הפקתו.
2 צפייה בגלריה
סשה ברון כהן בתור בוראט
סשה ברון כהן בתור בוראט
סשה ברון כהן בתור בוראט
(צילום: Bruno Vincent/Getty Images For MTV)
בחודש האחרון החלו לצוף ברשתות החברתיות השערות בנוגע לצילומי הסרט החדש, לאחר שברון כהן תועד בלוס אנג'לס כשהוא נוהג ברכב עם צוות צילום לפניו, כשהוא לבוש בחליפה המוכרת של בוראט ומעוטר בשפם האיקוני.
(סשה ברון כהן בצילומים לסרט ההמשך לבוראט)
כמו כן, ברון כהן השתתף לאחרונה במספר מתיחות שהתקיימו באירועים ציבוריים ברחבי ארצות הברית, שגרמו לקהל המעריצים שלו לתהות האם הוא מצלם עונה חדשה לתוכנית הסאטירה שלו "מי זו אמריקה?", או שמא הוא עובד על פרויקט חדש. בחודש יוני, לדוגמה, הוא הגיע לעצרת ימנית במדינת וושינגטון לבוש כחלקאי, ושר שם שירים גזעניים שכללו התייחסות לאובמה, הילרי קלינטון ו"שפעת ווהאן", וקרא לקהל לשיר איתו.
2 צפייה בגלריה
סשה ברון כהן בתור בוראט
סשה ברון כהן בתור בוראט
וורי נייס
(צילום: Gareth Cattermole/Getty Images for MTV)
בסרט המקורי מ-2006 גילם ברון כהן את העיתונאי הקזחי, בוראט סרגדייב, שיוצא למסע בארצות הברית כדי לצלם סרט דוקומנטרי בשליחות מדינתו. במהלך הצילומים, ברון כהן עוד לא היה דמות מוכרת בצפון אמריקה, ולכן אנשים שריאיין לסרט בתור בוראט חשבו כי הם מתראיינים לעיתונאי אמיתי מקזחסטן ולא לקומיקאי בריטי מצליח.
מקורב להפקה מספר כי בסרט החדש, שיתרחש גם הוא בארצות הברית, בוראט רואה את עצמו ככוכב קולנוע גדול ולכן מנסה להתחמק מהציבור על ידי התחזות לאדם אחר. בצורה הזו, ברון כהן מתמודד עם העובדה (האמיתית) כי בוראט, למעשה, הוא כבר שם כמעט ידוע לכל - גם לאמריקנים.
"בוראט" המקורי נחשב לאחת ההצלחות הקופתיות הגדולות של 2006 וגרף יותר מ-260 מיליון דולר ברחבי העולם. הוא זיכה את ברון כהן בפרס גלובוס הזהב לשחקן הקומי הטוב ביותר, והיה מועמד לאוסקר על פרס התסריט המעובד.