טל רמון מבצע את "זמר נוגה"
כל המדינה בכתה עם טל רמון כשאביו אילן נהרג בהתרסקות מעבורת החלל "קולומביה", ומאוחר יותר כשאחיו אסף נספה בהתרסקות מטוסו. לפני שנה הלכה לעולמה גם האם רונה אחרי מאבק במחלת הסרטן. טל, שגדל בבית שבו הפסנתר היה חלק בלתי נפרד, בחר לתרגם את הכאב והגעגוע ליצירה. בשבוע הבא הוא יגיע לוועידה השנתית של "ידיעות אחרונות" כדי לבצע לראשונה את השיר "זמר נוגה", שאותו בחרה אמו רונה להעלות על המעבורת קולומביה.
רמון הוציא עד כה אלבום ואחד והשני יצא בקרוב, והוא מוקדש לאמו רונה ז''ל ונוגע בהגשמת חלומות, באהבה, בהתמודדות עם האובדן בחייו, במערכות יחסים ובחוויות שאסף במשך השנים. בימים האלה רמון וההרכב נמצאים בסיבוב הופעות ארצי, שבו הם מבצעים את שירי האלבום החדש לצד שירים מאלבום הבכורה. מסיבוב ההופעות הזה רמון ייקח פסק זמן קצר ויגיע לוועידה של "ידיעות אחרונות". מלבד "זמר נוגה", יופיע רמון גם עם השיר "עורב שחור" מאלבומו השני.
1 צפייה בגלריה
טל רמון
טל רמון
טל רמון
(צילום: עידן ארבל)
הוועידה השנתית של "ידיעות אחרונות", תתקיים ב־6 בינואר 2020, בבנייני האומה בירושלים, והיא תיפתח על ידי נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, וינחו אותה סיון רהב־מאיר ואביב אלוש.
במהלך יום הוועידה נקיים על הבמה שיחות מיוחדות עם הישראלים המצליחים בעולם בתחומי ספורט, השקעות, כלכלה, תרבות וספרות. נשמע את סיפוריהם של הקצינים והקצינות שעוטרו בצל"ש, נלמד ממומחים שונים ונתרגש עם האנשים המקדישים את חייהם לפעילות קהילתית למען החברה.
השנה, באופן מיוחד, נציין את מלאת 80 שנה ל"ידיעות אחרונות", והקהל יוכל לשמוע את הסיפורים המרגשים שמאחורי הקלעים של העיתון של המדינה: נקבל הצצה אל הכתבים, העורכים והצלמים – שדרך כתיבתם ודרך עדשת מצלמתם, עוצבו חיינו.

ועידת 80 לידיעות אחרונות תתקיים ב-6 בינואר 2020 בבנייני האומה ירושלים. לפרטים והרשמה לחצו כאן. מנויי קבוצת ידיעות אחרונות נהנים מהטבה מיוחדת: כרטיס ב-80 שקלים במקום 120 שקלים. לקבלת ההטבה היכנסו לכאן.