בזמן שכוכבים הוליוודים רבים תורמים ממיטב כספם על מנת לקחת חלק במלחמה נגד נגיף הקורונה, השחקנית אמיליה קלארק מצאה דרך יצירתית במיוחד לעזור בימים קשים אלה.
קלארק, שגילמה במשך שמונה עונות את דמותה האיקונית של דאינריז/חאליסי ב"משחקי הכס", פירסמה אמש (ב') סרטון בעמוד האינסטגרם שלה, ובו היא מבקשת את עזרת מעריציה באיסוף תרומות בסך 250 אלף פאונד (מעל ל-1.1 מיליון שקל) ל-SameYou, ארגון הצדקה שהקימה למען המתאוששים מפגיעות מוחיות ושבץ מוחי.
2 צפייה בגלריה
אמיליה קלארק, המגלמת את דאינריז טארגריין ב"משחקי הכס"
אמיליה קלארק, המגלמת את דאינריז טארגריין ב"משחקי הכס"
מזמינה אתכם לדייט וירטואלי. אמיליה קלארק
(צילום: AP)
ביוזמה החדשה, הכסף נועד כדי לספק תמיכה לחולים עם פגיעות מוחיות, במטרה שיוכלו לעבור למתחם אחר ובכך יפנו מיטות עבור חולי הקורונה. עם זאת, קלארק מציעה תמורה לתרומה: 12 תורמים ייבחרו באופן אקראי לחלוק ארוחת ערב וירטואלית עם השחקנית.
"נבשל יחד ונאכל יחד, ונדבר על המון דברים", סיפרה בסרטון שצירפה לפוסט. "על בידוד ופחד אבל גם על סרטונים מצחיקים. ואתם יודעים, גם על העובדה שאני לא באמת יודעת לבשל. אז זה הולך להיות כיף".
קלארק המשיכה והסבירה: "אנחנו מקימים מרפאה לשיקום וירטואלי, כך שלאלה המחלימים מפגיעות מוחיות יהיה לאן ללכת - מקום שבו ירגישו בטוחים וידעו שהם לא בודדים ומבודדים, שזה דבר טוב לדעתי. אנחנו צריכים לעשות כל שביכולתנו כדי לשחרר כמה שיותר מיטות, בשביל לעזור לעובדי שירות הבריאות הלאומית, שעובדים כל כך קשה".
כזכור, השחקנית הקימה ב-2019 את ארגון הצדקה לאחר שחשפה כי סבלה בעברה משתי מפרצות במוח. מאז היא מקיימת מבצעי התרמה שונים כדי לעזור ולתמוך בנפגעי מוח נוספים ואחרים שסבלו משבץ מוחי.
2 צפייה בגלריה
אמיליה קלארק בבית החולים
אמיליה קלארק בבית החולים
אמיליה קלארק בבית החולים
(צילום: מתוך יוטיוב)