אחרי שנים של ציפייה, זה קורה: ששת הכוכבים של התוכנית "חברים", שמציינת בימים אלה 25 שנים לשידור פרק הבכורה, ישתתפו במפגש איחוד שישודר בשירות HBO Max, מיד עם השקתו.
2 צפייה בגלריה
חברים חוגגים 25
חברים חוגגים 25
כוכבי "חברים" חוגגים 25 שנים ביחד
(צילום: Gettyimages)
יש לצנן מעט את ההתלהבות, ולציין כי לא מדובר בפרק נוסף של "חברים", אלא בתוכנית בלתי מתוסרטת, שבה ישתתפו ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו, מאט לה-בלנק, מת'יו פרי ודיוויד שווימר. עם זאת, גם יוצרי הסיטקום המיתולוגי של NBC יהיו מעורבים בהפקה, והפרק יצולם באולפן של האחים וורנר בברבנק שבו צולמה גם הסדרה עצמה.
על פי דיווח בהוליווד ריפורטר, החברים מ"חברים" ניהלו מו"מ משותף על שכרם (כפי שנהגו לעשות בעונות האחרונות של הסדרה), וכל אחד מהם צפוי להרוויח בין 3-2.5 מיליון דולר עבור הפרק המיוחד - יותר מפי שניים משקיבלו עבור כל פרק בימי השיא של הסדרה.
2 צפייה בגלריה
חברים
חברים
זה היה רמז? כוכבי "חברים" באינסטגרם של ג'ניפר אניסטון
(צילום: אינסטגרם)
ב-HBO מתכננים לסחוט את הלימון עד הסוף, וישתמשו באיחוד המצופה כדי להשיק את שירות הסטרימינג שלהם, HBO Max. נכון לעכשיו טרם נקבע תאריך סופי להשקה, וברשת האמריקאית צפויים להכריז עליו במהלך חודש מאי.
"אנחנו מניחים שאפשר לקרוא לזה 'הפרק שבו כולם מתאחדים'", אמר קווין ריילי, בכיר ב-HBO, והוסיף שלצד האיחוד המתועד, יעלו לשירות גם כל פרקי "חברים". הוא הוסיף כי הוא מאמין שהאיחוד יצליח ללכוד את הרוח הייחודית של התוכנית, ולספק מעריצים מכל הדורות.