"הישרדות" שוב מעוררת סערה: כ-400 תלונות הגיעו לנציב תלונות הציבור של הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו בעקבות הפרומו לפרק שישודר ביום שלישי ברשת, ובו נראים מתמודדי "הישרדות" מתבקשים לאכול חיות שונות במשימת החסינות. במסגרת המשימה, כפי שנאמר בפרומו, השורדים יצטרכו לאכול עטלף, עובר ברווז ועוד.
מתוך הפרומו ל"הישרדות VIP"
(רשת)
התלונה שחוזרת על עצמה לנציב תלונות הציבור היא בעקבות אכילת העטלף - שכן יש הטוענים כי נגיף הקורונה הופץ בגלל החיה הזאת. "פרק 'הישרדות' שישודר מחר פוגע ברגשות הציבור ומקדם התעללות בבעלי חיים", נכתב, "ולמרות שאנשים נהרגו ורבים נפגעו מווירוס הקורונה שהתפרץ מהחיה - הפכתם את הזוועה לבדיחה. אין פה שום מוסר וערכים, ויותר מכך, זה מעורר בחילה וחלחלה".
2 צפייה בגלריה
מתוך הפרומו
מתוך הפרומו
מתוך הפרומו
(צילום מסך, רשת)
נציב תלונות הציבור, דוד רגב, מסר בתגובה: "בתלונות הרבות טוענים הפונים כי מדובר בהתעללות בבעלי חיים ובנוסף אכילת עטלף, שהיה הגורם העיקרי להתפשטות מגפת הקורונה, היא זוועה. בעקבות התלונות פתח הנציב דוד רגב בבירור, במהלכו פנה לרשת לקבל את תגובתה".
בנוסף, עמותת "תנו לחיות לחיות" פנתה גם היא לערוץ המשדר בבקשה לגנוז את הפרק המדובר. יש לציין כי אין זו הפעם הראשונה שמשימה מהסוג הזה משודרת בתוכנית "הישרדות", והיא מעוררת את זעם הצופים פעם אחר פעם.
2 צפייה בגלריה
התלונה שהוגשה
התלונה שהוגשה
התלונה שהוגשה
מהפקת "הישרדות" נמסר: "התוכנית 'הישרדות' מציגה לעיתים במשימות ובדרכים נוספות תרבויות שונות בהתאם למקום בו מצולמת העונה. העונה הנוכחית צולמה בפיליפינים, שם המאכלים המוצגים במשימה מקובלים למאכל. למתמודדים בתוכנית הבחירה אם להשתתף במשימה על פי צו מצפונם".