קונאן אובראיין עוזב את הלייט-נייט "קונאן" והרצועה הלילית הקבועה לטובת תוכנית בידור שבועית, שתעלה בפלטפורמת הסטרימינג HBO מקס - כך מדווח הערב (ג') אתר "דדליין".
2 צפייה בגלריה
קונאן אובראיין מארח את בר רפאלי
קונאן אובראיין מארח את בר רפאלי
קונאן אובראיין מארח את בר רפאלי
העזיבה תסמן סיום תקופה בת 28 שנה, במהלכה הנחה אובראיין תוכניות לייט-נייט כמו "הטונייט שואו" המיתולוגית, "לייט נייט עם קונאן אובראיין" ו"קונאן", שמשודרת ברשת TBS מאז 2010, ופרקה האחרון יעלה ביוני 2021.
בהצהרה שפרסם, אמר המגיש: "בשנת 1993 ג'וני קרסון (מנחה 'הטונייט שואו' שנפטר ב-2005, נ"ב) נתן לי את העצה הטובה ביותר בקריירה שלי: 'ברגע שתהיה לך האפשרות, תעבור לפלטפורמת סטרימינג'. אני מאושר שאני זוכה להמשיך ב-HBO מקס את מה שלעזאזל אני עושה, ואני מצפה בכיליון עיניים למנוי חינם".
2 צפייה בגלריה
קונאן אובראיין וגל גדות (במרכז)
קונאן אובראיין וגל גדות (במרכז)
קונאן אובראיין וגל גדות (במרכז)
הבשורה מגיעה זמן קצר לאחר ששותפו, ג'ף רוס, שיתף את "דדליין" כי הם שוקלים אפשרויות בנוגע לצעדיהם העתידיים. לדבריו, הוא מאמין שתוכניות לייט-נייט הן כיום "מעין דינוזאור בתעשייה", וסיפר שהם חושבים לשנות כיוון. "TBS ובמיוחד שאר רשתות הכבלים הן ממש כמו מוות. אתה יודע שאין תפוצה רחבה, אז אי אפשר לעשות את זה לנצח. קונאן מוכן לשינוי, ויש לנו הרבה דברים שאנחנו עושים בין הפודקאסט לתוכנית ולעניינים הדיגיטליים".
"28 שנה הן הישג משמעותי בעולם הלייט-נייט הטלוויזיוני", אמר בתגובה מנהל TBS, ברט ווייץ. "אחנו גאים מאוד בעבודה פורצת הדרך שביצעו קונאן וצוותו במהלך עשר השנים שלהם ב-TBS, ומאושרים שנוכחותו תימשך בה עם הספיישלים 'קונאן ללא גבולות'".
כזכור, ב-2017, במסגרת "קונאן ללא גבולות" - סדרת ספיישלים בהם הוא מטייל ברחבי העולם, הוא אף ביקר בישראל ונפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, גל גדות, גורי אלפי וכוכב "פאודה", ליאור רז.