ב-2015 קטפה מיקי קם את פרס התיאטרון הישראלי לשחקנית המשנה הטובה ביותר על תפקידה במחזמר "בילי שוורץ", אחרי ארבעה עשורים של משחק בהצגות ובסרטים, דיבוב, שירה והנחיה. מ"גבעת חלפון אינה עונה", "רחוב סומסום" ו"בלוז לחופש הגדול", דרך הבימה והקאמרי, ועד "בנות הזהב" ו"רוקדים עם כוכבים" - קם לא נחה לרגע, עד שהגיע הסגר ואילץ גם אותה למצוא פתרונות טובים לזמן הפנוי שהצטבר. במסגרת פרויקט ההמלצות שלנו, קם חולקת את הרגלי הצפייה, ההאזנה והקריאה שהצילו אותה משעמום ופאניקה בחודשים האחרונים.
2 צפייה בגלריה
מיקי קם
מיקי קם
"בסוף זה ייגמר! אמן!" מיקי קם
(צילום: אור דנון)
המלצת צפייה: "ראיתי סוף סוף את 'הומלנד' המדוברת. אין ספק שקלייר דיינס עושה את הסדרה, ועל אף המנעד הרחב והעמוס מדי של מחוות הפנים שלה, היא עדיין מעניינת ומרגשת".
"הומלנד" - טריילר
(באדיבות נטפליקס)
"נהניתי גם מהסרט 'אופטימיות היא שם המשחק'. צפיתי בו בגלל שני השחקנים המופלאים - ג'ניפר לורנס ובראדלי קופר. לורנס קיבלה עליו אוסקר כשהייתה בת 22. יש בה משהו בועט, רגיש ואניגמטי".
"אופטימיות היא שם המשחק" - טריילר
המלצת האזנה: "יש לי במטבח רדיו-פטיפון קטן וחמוד שפתוח לרוב על כאן 88. ביום שישי, בזמן שאני מכינה את ארוחת הערב, אני מקשיבה קבוע לגלי צה"ל עם נתן דטנר ואודיה קורן, אהוד בנאי, דורי בן זאב, ואחרון חביב,תומר מולוידזון. קשקשת נהדרת ואחלה מוזיקה. חוץ מזה, אני מברכת על פרויקט 'צו השעה' של קרן ומריוס נכט, שגרמו לכל תעשיית המוזיקה להרים את ראשה לרגע, לחדש קלאסיקות ישראליות וגם להתפרנס על הדרך. ישר כוח!"
"שלח לי מלאך" בביצוע אביתר בנאי
(מתוך פרויקט "צו השעה", צילום: מאיר כהן )
המלצת קריאה: "קראתי לאחרונה ספר מופלא, אחד היפים שקראתי בחיי, ואני ממליצה עליו בחום - 'שירת סרטני הנהר' מאת דליה אוונס. זה סיפור מכמיר לב ומעורר השראה על התבגרותה של ילדת ביצות בכפר קטן בקרוליינה הצפונית, כשמסביב מזדהר הטבע במלוא עוצמתו. אין לי ספק שהסרט בהשראתו קורם עור וגידים ברגעים אלו ממש. ציטוט שאהבתי במיוחד מתוכו, כשנגעו זה בזו: 'היא סחטה את שארית הספקות מתוך ידו'".
2 צפייה בגלריה
"שירת סרטני הנהר" מאת דליה אוונס
"שירת סרטני הנהר" מאת דליה אוונס
"אחד הספרים היפים שקראתי בחיי". "שירת סרטני הנהר" מאת דליה אוונס
(עטיפת הספר)
  • רוצים לקרוא את הפרק הראשון של "שירת סרטני הנהר"? לחצו כאן
המלצה כללית לסיום - איך להירגע מהמצב? "אני משתדלת להמשיך בשגרת היום. קמה, מתלבשת, מסדרת את המיטה, מתאמנת, מבשלת, קוראת המון, מקדישה תשומת לב לילדים, לנכדים, לעציצים וליהודה עדר, שגר אצלי בדירה. בסוף זה יגמר! אמן!"