פתח תיבת פנדורה? מתמודד העונה השמינית של "הישרדות", יוסי בובליל, שגם הגיע לגמר התוכנית, מודה בסרטון שהעלה היום (ג') לרשתות החברתיות שסגר דיל - וכשנשאל על כך על ידי ynet, הכחיש ושיקר.
יוסי בובליל מדבר על הדיל ב"הישרדות"
(צילום מסך)
"אני הודחתי, ענבר (פיניאבסקי, ר"ב) הודחה, מנגיסטו (מסגנאו, ר"ב) הודח. היינו שלושתינו באי המתים וסגרנו שנעביר 20 אלף אחד לשני - מי שיזכה״, סיפר בובליל בגילוי בסרטון שהועלה לחשבון האינסטגרם שלו.
בובליל הוסיף: "ענבר זכתה, אף אחד לא קיבל 20 אלף. ענבר, אנחנו אוהבים אותך. אין פה האשמה כלפייך, חס ושלום, פשוט זה נאמר בצחוק. תמיד יש את הדיבור על המספרים שם, ותמיד דיברנו ׳אני אתן לו, אני זה'".
3 צפייה בגלריה
יוסי בובליל מתוך "הישרדות"
יוסי בובליל מתוך "הישרדות"
יוסי בובליל מתוך "הישרדות"
(צילום: אוהד רומנו)
בשלב זה, מספר בובליל כי הוא קיבל שיחת טלפון מ-ynet ובה נשאל על הדיל המתואר. "רן בוקר התקשר אליי, שאל אותי אם סגרנו כספים, אמרתי לו 'ממש לא, רן'. שיקרתי לו. אמרתי לו 'ממש לא, גבר'.
"'מה שסגרנו, סתם לדוגמה, אם מנגיסטו יזכה - אז הוא יקנה לי גלשן. אם ענבר תזכה - היא תקנה לי חופשה, או שתפנק באיזה משהו", מוסיף בובליל בנוגע לדברים שסיפר ל-ynet בזמן אמת. "זה מה שסגרנו בינינו. שנצ'פר אחד את השני אם זה אפשרי'. זה מה שסיפרתי לו.
"סיפרתי לו את זה כדי שיירד מהנושא כי הוא לא אמור להתערב בהצבעה, לא אמור לשנות את ההצבעה, ולא ynet, ולא אף אחד. כאילו, זה ממש 'מה שהיה באי - היה על האי', זה שנה אחרי זה וזה שטויות. ואני לא מאמין שישראל היה נותן לבני מאה אלף או משהו כזה".
3 צפייה בגלריה
"מה שהיה באי - היה על האי"
"מה שהיה באי - היה על האי"
"מה שהיה באי - היה על האי"
(צילום: מיכה לובטון)
זוכת העונה, ענבר פיניאבסקי, מכחישה את הדברים ואומרת כי ההוכחה הטובה ביותר לכך היא שבגמר עצמו בחרה לתת את צמיד הווטו, שמונע הצבעה בגמר, דווקא לבובליל.
"אני לא סגרתי עם אף אחד שום דיל, בטח לא שיחדתי מישהו על מנת שיבחר בי", אומרת פיניאבסקי בתגובה. "יוסי ומנגיסטו התבדחו על זה שיתחלקו חצי-חצי בפרס. אני אמרתי להם בצחוק, 'בואנ'ה אתם אפילו לא לוקחים אותי בחשבון, אתם לא רואים אותי אפילו כאופציה לזכייה'. והם אמרו 'לך ניתן 20 אלף שקל'. אין כאן שום דיל. לא נתתי להם שקל (רק המון אהבה ששווה מיליארדים). הרי אני שמתי את צמיד הווטו על יוסי, אז איך זה עולה בקנה אחד שיש דיל?".
3 צפייה בגלריה
"לא סגרתי עם אף אחד שום דיל". ענבר פיניאבסקי
"לא סגרתי עם אף אחד שום דיל". ענבר פיניאבסקי
"לא סגרתי עם אף אחד שום דיל". ענבר פיניאבסקי
(רפי דלויה)
מנגיסטו סירב להגיב לדברים, ואילו בובליל בעצמו הוסיף מאוחר יותר: "אין בסיס למילים באי כשמדובר בכסף! כולם מדברים על כסף וצ'ופרים של 'אם ואם'. אבל בגדול זה מילים כמו חול ואין מה לאכול - ובגלל זה אף אחד מאיתנו לא פנה לענבר, כי אין לזה בסיס זה היה סתמי והרגיש סתמי".
הסיפור הזה מגיע בעקבות פניית ynet לערוץ רשת, שחשפה את הטענה לפיה המתמודד ישראל אוגלבו הציע 100 אלף שקל למתמודד בני ברוכים בעבוד הצבעתו, מה שמנע בסופו של דבר את ספירת הקול של ברוכים במועצה, יצר שוויון והביא להצבעה נוספת (בסיומה זכה בוזגלו במקום הראשון).
אתמול (ג') נחשף ב-ynet כי לדברי חגית ברוכים, אשתו של השורד בני ברוכים, אסי בוזגלו ורגב הוד נפגשו עם הקומיקאי עם חזרתם מהתוכנית וניסו להבין ממנו למי נתן את קולו בגמר. "הוא (אסי בוזגלו, ר"ב) בא אלינו הביתה עם רגב, חודש אחרי שהם חזרו מהפיליפינים, בשתיים עשרה בלילה! ניסו לשכנע את בני לספר להם למי הוא הצביע והלכו. מאז נעלמו עקבותיהם, כנראה שהקליטו".