חוזרת לקולנוע: מדונה עובדת על תסריט חדש יחד עם התסריטאית זוכת האוסקר, דיאבלו קודי ("ג'ונו", "ואז הגיעה טלי", "בורלסק") - כך עולה מסרטון חדש שפרסמה בסוף השבוע בחשבון האינסטגרם האישי שלה. "מה עושים כשתקועים בבית ופצועים?", כתבה מדונה בתיאור הסרטון, "עובדים על תסריט עם דיבאלו קודי". לכיתוב הוסיפה מספר אימוג'יז, הרומזים כי מדובר בסרט מוזיקלי - וכנראה גם אוטוביוגרפי.
בסרטון הקצרצר בשחור ולבן, השתיים נראות כשהן יושבות על ספה לצד שולחן מלא במחברות. מדונה מטפלת ברגליה הפצועות בעוד שקודי אוחזת במחשב הנייד שלה ומקלידה במרץ. "כשהמוזיקה מתחילה, איזה שיר?" מדונה שואלת את קודי, ומוסיפה: "כל הפרטים האלו חשובים מאוד".
בהמשך הסרטון מדונה מתארת את פרטי הלבוש השונים שעיצב עבורה ז'אן פול גוטייה ב-1990 לרגל המסע ההופעות של Blond Ambition, הכולל את מחוך הקונוסים המפורסם: "אאוטפיט איקוני", היא פוסקת.
1 צפייה בגלריה
מדונה
מדונה
מדונה
(צילום: EPA)
הסרטון עלה לרשתות החברתיות זמן קצר לאחר שנודע כי החוזה של הזמרת עם חברת התקליטים Interscope Records הסתיים, לאחר עשר שנים ושלושה תקליטים: MDNA ב-2012, Rebel Heart ב-2015 ו-Madame X ב-2019. עוד לא פורסמה הודעה שמבהירה האם חתמה עם חברת תקליטים חדשה, אך לבינתיים היא מתארחת יחד עם מיסי אליוט ברמיקס החדש של דואה ליפה לסינגל Levitating, שיצא בחברת התקליטים הקודמת של מדונה, Warner Records.
בחודשים האחרונים שמה של מדונה עלה לכותרות מספר פעמים, בעקבות סדרת אמירות - חלקן שנויות במחלוקת - בנושא הקורונה. בחודש מרץ כתבה כי הקורונה "הפכה את כולנו לשווים", במאי פרסמה כי היא נמצאה חיובית לנגיף - וככל הנראה חלתה בו בזמן סיבוב ההופעות האחרון שלה בפריז, ובסוף יולי פרסמה סרטון (אותו שיתף גם דונלד טראמפ) הטוען כי החיסון למחלה קיים אך מוסתר מהציבור. אחרי מטח תגובות והתנגדויות, אינסטגרם מיהרה להסיר את הסרטון בטענה כי מדובר בהפצת ידע כוזב על הנגיף. מאז, חזרה מדונה להעלות לאינסטגרם תכנים העוסקים בה עצמה, כמו המם הוויראלי שהציג תמונה שלה מצעירותה, בליווי הכיתוב: "בלי יוטיוב, בלי וויין, בלי דה ווייס, בלי אמריקן איידול בלי דיסני. רק 35 דולר וחלום", הזמרת עצמה הוסיפה: "וגם בלי אינסטגרם, טוויטר או טיק טוק!".