אנחנו מי שאנחנו (We Are Who We Are)

מתי ואיפה: 3 במרץ, HOT.
מה הסיפור: שלוש שנים לאחר ש"קרא לי בשמך" כבש את העולם וזיכה אותו במועמדות נחשקת לאוסקר, לוקה גואדנינו שב למסך - הפעם לזה הקטן. "אנחנו מי שאנחנו", קו-פרודוקציה של HBO עם רשת Sky הבריטית, עוקבת אחר פרייז'ר, נער מופנם בן 14 מניו יורק שבקיץ 2016 עובר לגור עם זוג אימהותיו הקצינות בבסיס צבאי באיטליה, בעקבות קידומה של אחת מהן בדרגה.
"אנחנו מי שאנחנו" – טיזר
בבסיס החדש פרייז'ר מתיידד עם שאר הילדים האמריקנים בבסיס, כמו גם עם בני נוער איטלקיים מקומיים, איתם הוא מתחיל לבלות את רוב זמנו בחוף הים. בזמן שהאחרים ממהרים להסיק שהוא בזוגיות עם קייטלין, שהפכה לחברתו הטובה במקום, הוא מפתח קשר רומנטי עם חייל מבוגר יותר מהבסיס.
10 צפייה בגלריה
מתוך "אנחנו מי שאנחנו"
מתוך "אנחנו מי שאנחנו"
מתוך "אנחנו מי שאנחנו"
(צילום: HBO)
מי בפנים: לא מעט שמות מעניינים - ג'ק דילן גרייזר ("זה"), הדוגמנית ג'ורדן קריסטין סימן (בתפקיד משחק ראשון), המועמדת לאוסקר קלואי סביני ("אהבה גדולה"), הישראלי עושה החיל טום מרסייה ("מילים נרדפות"), פרנצ'סקה סקורסזה (כן, הבת-של), הראפר קיד קאדי ועוד.

דילר

מתי ואיפה: 10 במרץ, נטפליקס.
מה הסיפור: אחרי "10 אחוז" ו"לופן", נטפליקס מעלה הילוך בגזרת הייבוא הצרפתי עם סדרת אקשן חדשה. "דילר" מובאת מנקודת מבטו של פרנק, במאי וידאו קליפים צעיר שנקרא לצלם בחור כריזמטי בשם טוני, המנסה לפרוץ לסצנת הראפ, אך יש קאץ' - טוני הוא גם מנהיג כנופיית סמים, ולצורך משימת הצילום הוא גורר את פרנק לשכונה מסוכנת בדרום צרפת.
"דילר" – טיזר
(באדיבות נטפליקס)
האחרון בוחר להיעזר במצלמת גוף כדי לספק זווית לעולם האמיתי והמסוכן של הסחר בסמים, אבל כמתבקש הוא נקלע בלית ברירה למלחמת כנופיות עקובה מדם, והתוצאה שלפנינו היא חומרי הצילום "כפי שנמצאו" מהמקום.
10 צפייה בגלריה
מתוך "דילר"
מתוך "דילר"
מתוך "דילר"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: סבסטיאן הובאני לוהק לתפקיד הראשי של פרנק, ולצידו מככב גם אידיר אזוגלי ("שהרזאד" זוכה הפרסים), שיגלם דמות בשם סטיב.

מים שקטים

מתי ואיפה: 10 במרץ, yes.
מה הסיפור: דרמת פשע אפלה בת ארבעה פרקים מבית ערוץ 4 הבריטי, שעם עלייתה בתחילת 2020 זכתה להשוואות רבות ל"ברודצ'רץ'" - ולא רק בגלל הליהוק המשותף של דיוויד טננט. "מים שקטים" מתרחשת בעיירה הסקוטית השלווה והפיקטיבית קירקדרוק, שמתערערת יום אחד בעקבות מוות מזעזע של משפחה מקומית: אם ושלושת ילדיה.
"מים שקטים" – טריילר
אב המשפחה, הרופא טום קנדריק (טננט), הוא היחיד ששורד את השריפה, ובזמן החקירה נחשף כי החזית המאושרת של המשפחה הייתה שקרית וכי כל החמישה סוממו מבעוד מועד. קנדריק הופך לחשוד המרכזי ברצח, אלא שתוך זמן קצר החשדות מתחילים להתפזר לכיוונים נוספים, וקרובי המשפחה מתחילים לפקפק בכל מה שהם ידעו על חבריהם ועל הקהילה הבטוחה שלהם.
10 צפייה בגלריה
מתוך "מים שקטים"
מתוך "מים שקטים"
מתוך "מים שקטים"
(צילום: באדיבות yes)
מי בפנים: דיוויד טננט ("ד"ר הו") וכוש ג'מבו ("הטובות לקרב"), שעל פי הביקורות - המעורבות למדי יש לציין - הפכו את הסדרה לשווה לצפייה. חוץ מהם, ישנם גם אנה מדלי ("הכתר"), מת'יו מקנולטי ("המפרץ") ועוד.

התאמה מושלמת (The One)

מתי ואיפה: 12 במרץ, נטפליקס.
מה הסיפור: אם התגעגעתם לקצת מדע בדיוני בסגנון "מראה שחורה" ו"פחמן משודרג", תשמחו לגלות כי נמצאה לכם "התאמה מושלמת", ליטרלי. הסדרה החדשה, שמבוססת על ספרו של ג'ון מארס, The One, מתרחשת בעתיד הלא כל כך רחוק ועוקבת אחר חברה בשם MatchDNA, שטוענת כי מצאה את הגן שיכול לחבר בין כל בן אדם לחצי השני שלו.
"התאמה מושלמת" – טריילר
(באדיבות נטפליקס)
על פי התגלית של מדעני החברה, דגימת די.אן.איי פשוטה מרוק או משערה יכולים לגלות מי הפרטנר שנועד לך גנטית - בלי קשר למגדר, גזע, גיל או מיקום גיאוגרפי, וכן, גם אם אתה כבר במערכת יחסים מאושרת. כשיום אחד מתגלה גופת גבר - שמותו מתקשר לשירות השידוכים החדשני - זה מכניס לסיפור את קייט, בלשית סקפטית ממשטרת המטרופולין של לונדון, וכצפוי, דרמת המד"ב הופכת לדרמת פשע עם טוויסט.
10 צפייה בגלריה
מתוך "התאמה מושלמת"
מתוך "התאמה מושלמת"
מתוך "התאמה מושלמת"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: זואי טאפר ("שקרן/שקרנית"), וילף סקולדינג (ראיגר טארגאריין האכזר מ"משחקי הכס"), גרג צ'ילין ("ליל המכשפות") ועוד.

בשר ודם (Flesh And Blood)

מתי ואיפה: 14 במרץ, HOT.
מה הסיפור: "בשר ודם" היא מיני-סדרה בת ארבעה חלקים שמביאה את סיפורם של שלושה אחים - הלן, ג'ייק ונטלי - שחייהם משתנים מקצה לקצה כשאימם ויויאן, שהתאלמנה זה עתה, הודיעה כי התאהבה בגבר חדש ומסתורי, רופא בפנסיה בשם מארק.
"בשר ודם" – טריילר
אולם עם התקרבותה של ויויאן ליום הולדתה ה-70, השלושה מבחינים כיצד מארק מתחיל לדחוק אותם החוצה מסדר העדיפויות של אימם האוהבת, והם מחליטים לאסוף עליו פרטים כדי לברר מה הסיפור שלו. כך, לאט-לאט, שנים ארוכות של סודות, יריבויות ובגידות מתחילות להיחשף, ואפילו את 45 שנות נישואיה המאושרים של אימם לאביהם המנוח הם מתחילים לראות באור שונה. תוסיפו לזה את מארי, שכנתה של וויויאן מזה 40 שנה שמטפחת אובססיה מוזרה אליה ולדרמה המשפחתית שלה, ותקבלו סיפור מטורלל באופן רשמי.
10 צפייה בגלריה
מתוך "בשר ודם"
מתוך "בשר ודם"
מתוך "בשר ודם"
(צילום: itv)
מי בפנים: המועמדת לאוסקר אימלדה סטונטון ("וירה דרייק", ובקרוב גם ב"הכתר"), פרנצ'סקה אניס ("חולית"), ראסל טובי ("השנים"), קלודי בלייקלי ("גאווה ודעה קדומה"), קראן גיל ("להרוס אותך") והמועמד לאוסקר סטיבן ריי ("משחק הדמעות").

ואפל ומוצ'י (Waffles + Mochi)

מתי ואיפה: 16 במרץ, נטפליקס.
מה הסיפור: סדרת הילדים החדשה של נטפליקס, אותה יצרה מישל אובמה כחלק מהחוזה שלה ושל בעלה עם נטפליקס. זוהי תוכנית בישול שמתרחשת בממלכת המזון הקפוא ומלווה את צמד החברים ואפל ומוצ'י, שחולמים להפוך יום אחד לשפים.
"ואפל ומוצ'י" – טריילר
(באדיבות נטפליקס)
הבעיה היא שכל מה שהשניים אי פעם בישלו היה עשוי מאוכל קפוא, עד שהחלו לעבוד בסופרמרקט. למזלם, הבעלים של הסופר היא גברת אובמה, שכבר במהלך כהונתה כאישה הראשונה של ארצות הברית, פעלה לקידום תזונה בריאה ונכונה. היא מחליטה לעזור להם ויוצאת איתם למסע קולינרי שילמד אותם כל מה שצריך לדעת על אוכל, בישול והעולם בכלל. הצופים יעקבו אחר השניים בעודם משתתפים באתגרי בישול ומבקרים בחוות, מטבחים, מסעדות ובתים במדינות שונות כדי להכין מנות טעימות. אז נכון, היא אולי מוכוונת לילדים, אבל לא נופתע אם נמצא את עצמנו עושים עליה בינג' זריז.
10 צפייה בגלריה
מתוך "ואפל ומוצ'י"
מתוך "ואפל ומוצ'י"
מתוך "ואפל ומוצ'י"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: מישל אובמה כמובן, וגם הופעות אורח של כוכבים כמו סיה, ג'ק בלאק, גייטן מטראצו ("דברים מוזרים"), מנדי מור ("החיים עצמם"), ראשידה ג'ונס, זאק גליפינאקיס, טאן פרנס ("קוויר איי"), הראפר קומון, וגם מסעדנים ושפים כמו מאסימו בוטורה, סאמין נוסראת וחוזה אנדרס.

הפלקון וחייל החורף

מתי ואיפה: 19 במרץ, דיסני פלוס.
מה הסיפור: שבועיים לאחר שתסתיים "וונדה-ויז'ן" נקבל פיצוי בדמות "הפלקון וחייל החורף" - סנונית שנייה מהפרויקט הטלוויזיוני שמספק קצת נחת למעריצי היקום הקולנועי של מארוול. כמו "וונדה", גם היא ממשיכה את התרחשויות "הנוקמים: סוף משחק", רק שבמרכזה עומדים סאם וילסון (פלקון) ובאקי בארנס (חייל החורף).
הפלקון וחייל החורף – טריילר
השניים כזכור נותרו שבורי לב אחר פרידתם מקפטן אמריקה, שהחליט לפרוש מהתפקיד ולהעביר את המושכות ואת המגן האיקוני לפלקון. אלא שאז התברר כי הממשל האמריקני פחות התחבר לרעיון, ובחר להוריש את הכס הנחשק דווקא לג'ון ווקר - חייל עם כוחות-על שכוונותיו האמיתיות די עמומות בשלב זה. כעת, על סאם ובאקי להתמודד גם איתו, גם עם מרסקת הדגלים - מנהיגת ארגון טרור אנטי-אמריקני ואנרכיסטי, וגם עם שובו של הברון הלמוט זמו המרושע. איחלנו לחיילים בהצלחה.
10 צפייה בגלריה
מתוך "פלקון וחייל החורף"
מתוך "פלקון וחייל החורף"
מתוך "הפלקון וחייל החורף"
(צילום: +Disney)
מי בפנים: אנתוני מקי וסבסטיאן סטן שבים לתפקידיהם, וכמוהם גם דניאל ברוהל (הברון זמו מ"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים") ואמילי ואן קאמפ (הסוכנת שרון קרטר, קרובת משפחתה של פגי קרטר). המצטרפים החדשים הם ווייאט ראסל ("אוברלורד") שיגלם את ווקר, וארין קלימן ("סולו: סיפור מלחמת הכוכבים") שהיא מרסקת הדגלים - תפקיד שעבר היפוך מגדרי מהמקור בקומיקס.

שמיים אדומים (Sky Rojo)

מתי ואיפה: 19 במרץ, נטפליקס.
מה הסיפור: עד ש"בית הנייר" תשוב אלינו עם עונתה החמישית, נאלץ להסתפק בסדרה אחרת של אלכס פינה ואסתר מרטינז לובאטו - "שמיים אדומים", שאושרה מבעוד מועד לשתי עונות ושבה משחקת גם כוכבת הילדים הארגנטינאית לאלי אספוסיטו ("כמעט מלאכים"), שעושה סוויץ' לעולם המבוגרים. במרכז הסדרה עומדות קורל, וונדי וג'ינה, שלוש נשים שעוסקות בזנות, שבמהלך עבודתן במועדון החשפנות נקלעות לסיטואציה בעייתית - וגם מדממת, אם אפשר לנחש מהטריילר.
"שמיים אדומים" – טיזר
(באדיבות נטפליקס)
מתוך הבנה שלא נותרה להן ברירה אחרת, השלוש מחליטות לנוס על נפשן ולברוח מהסרסור שלהן, רומיאו, ועוזריו שדולקים בעקבותיהן. הן מבינות שביחד יש להן סיכוי גבוה יותר לשרוד ולשקם את חייהן, אולם עד שיטעמו את טעם החופש עליהן לנווט בתוך מסע בריחה כאוטי, שכולל שלל סכנות ופושעים שמאיימים לקצר את זמנן על הפלנטה.
10 צפייה בגלריה
מתוך "שמיים אדומים"
מתוך "שמיים אדומים"
מתוך "שמיים אדומים"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: מלבד אספוסיטו בסדרה מככבים גם ורוניקה סנצ'ז ("המזח"), מיגל אנחל סילבסטרה ("סנס8"), אנריק אוקר ("חיים מושלמים"), אסייר אטצאנדיה ("כאב ותהילה" של פדרו אלמודובר) ועוד.

הרמוניה משפחתית (Country Comfort)

מתי ואיפה: 19 במרץ, נטפליקס.
מה הסיפור: יצא לכם פעם לדמיין איך היה נראה עיבוד מודרני ל"סופר נני" בשילוב "צלילי המוזיקה"? אפשר להבין אם לא, אבל נטפליקס דווקא חשבה על זה בסיטקום "הרמוניה משפחתית". ביילי היא זמרת קאנטרי צעירה ולא ממש מצליחה, שמגיעה במקרה לבית משפחה זרה ומוצאת את עצמה נכנסת לנעלי הנני החדשה שלהם, כשהם טועים להניח שבאה להיבחן לתפקיד.
"הרמוניה משפחתית" – טריילר
(באדיבות נטפליקס)
על אף שלא תכננה לעשות הסבה מקצועית, ביילי משתלבת מהר בסיטואציה וגם ממלאת את דמות האם החסרה בחייהם. מיתרונות התפקיד - המשפחה כוללת אבא קאובוי חתיך וחמישה ילדים בעלי כישרון מוזיקלי מפתיע, מה שמעלה במוחה את הרעיון להפוך אותם ללהקת הליווי החדשה שלה.
10 צפייה בגלריה
מתוך "הרמוניה משפחתית
מתוך "הרמוניה משפחתית
מתוך "הרמוניה משפחתית
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: קתרין מקפי ("סמאש") היא ביילי, אדי סיבריאן ("משמרת שלישית") הוא האבא החתיך ואריק בלפור ("24") הוא הבוס לשעבר הדוש. אם לשפוט על פי התמונה הנ"ל, מגיעה לביקור גם ליאן ריימס - אשתו במציאות של אותו סיבריאן וכמובן האישה שהכניסה לחיינו את הלהיט Can't Fight the Moonlight מ"חופשיות על הבר".

המשמר

מתי ואיפה: 24 במרץ, yes.
מה הסיפור: סדרה חדשה ומשוגעת למראה המבוססת על "עולם הדיסק", סדרת ספרי הפנטזיה של טרי פראצ'ט ("בשורות טובות"). על אף היותה סדרת מדע בדיוני פאנקיסטית, "המשמר" מבקשת להידמות באופן מפתיע דווקא לפורמט אחר לחלוטין - זה של CSI, כשבכל פרק יוצג מקרה פשע אחר המתרחש בעיר המושחתת אנק מורפורק.
"המשמר" – טריילר
המשמר היא יחידה מרדנית שמגיעה לעיר כדי לעשות סדר ברחובות, אחרי עשורים של חוסר אונים, פשע וכאוס. וזו לא סתם יחידה - היא מורכבת מחבורה של שוטרים יוצאי דופן, שתעשה את מיטב יכולתה למנוע מהפושעים לזרוע הרס, בין אם הם בני אדם או אנשי זאב, מכשפים וטרולים.
10 צפייה בגלריה
מתוך "המשמר"
מתוך "המשמר"
מתוך "המשמר"
(יחסי ציבור)
מי בפנים: ריצ'רד דורמר (בריק דונדריון מ"משחקי הכס"), וונדל פירס (רוברט זיין מ-Suits), מאט ברי ("מה שעושים בצללים") ועוד.