בריאיון לג'ימי קימל לרגל ספרו החדש "היו זמנים בהוליווד", המבוסס על סרטו המצליח מלפני שנתיים, דיבר קוונטין טרנטינו על החיים בישראל ועל בנו הקטן ליאו, בן ה-15 חודשים.
"עברתי לתל אביב, הרעיון היה שנחיה שם שלושה-ארבעה חודשים ואז נעבור ללוס אנג'לס לפרק זמן דומה, אבל אז הגיעה הקורונה וארבעת החודשים הפכו לשנה".
כאשר קימל התייחס לכך שהיינו בין המדינות הראשונות שניצחו את המגפה, טרנטינו פרגן לנו בענק: "כמובן שהייתי מעדיף לא להיות מחוץ למדינה שלי בניגוד לרצוני במשך שנה, אבל אם אני כבר במדינה אחרת בגלל הקורונה אז לפחות שזה יהיה במקום שהתמודד עם המגפה הכי טוב".
קימל התייחס גם לבנו הבכור של טרנטינו ודניאלה פיק, ליאו. טרנטינו אישר שהוא לא קרא לתינוק על שמו של ליאונרדו דקפריו, כפי שרבים סברו, אלא על שמה של סבה של דניאלה. "וגם כי בלב שלנו הוא היה האריה הקטן שלנו, ככה התייחסנו אליו", הוסיף.
1 צפייה בגלריה
קוונטין טרנטינו
קוונטין טרנטינו
קוונטין טרנטינו
(צילום מסך, ABC)
לדבריו של טרנטינו, המילה היחידה שליאו יודע להגיד היא "אבא". "בשליש מהפעמים הוא מתכוון אליי", התלוצץ הבמאי. בנוסף, סיפר כי הוא כבר יודע לקיים שיחה בסיסית בעברית ושהוא לומד את השפה בעזרת תוכניות הילדים שליאו צופה בהן: "קאט זה חתול, הורס זה סוס וקאו זה פרה", אמר. צפו בריאיון המלא.