הראל סקעת שר "אבא ואבא" מתוך "ילדי בית העץ"
"יש לי אבא אחד, יש לי אבא שני ושניהם הם האבא שלי", שר הראל סקעת במלוא גרונו, בשיר החדש "אבא ואבא" שעולה במסגרת העונה השלישית של הסדרה "ילדי בית העץ".
"באחד הסשנים באולפן, סיפרתי ליאיא ורן על החיים והמשפחה שהקמתי השנה ומשם נולד השיר 'אבא ואבא' והוא מוקדש לארי שלי ולכל הילדים והמשפחות החדשות, ובכלל", מספר סקעת ורן ויאיא כהן אהרונוב, יוצרי הפרויקט המוזיקלי, מחווים אחריו: "רצינו כבר תקופה ארוכה לכתוב שיר על משפחה אחרת, ואיכשהו לא הצלחנו לפצח איך לכתוב את זה נכון עד שנפגשנו עם הראל ובהשראת הסיפור שלו כתבנו". בהמשך, הוסיפו גם: "אחד המרכיבים שהיו חשובים לנו מההתחלה, זה לא לפחד לדבר על שום נושא, גם אם לא נגעו בו בעבר".
נסרין קדרי שרה "החברה הכי טובה"
"ילדי בית העץ" - הפרויקט המוזיקלי של האחים רן ויאיא כהן אהרונוב חוזר לעונה שלישית ב"כאן חינוכית" (א', 22/12) במסגרת לוח השידורים החדש. הפעם, ילדי החבורה כבר גדלו וכל אחד עסוק בענייניו, ועכשיו הגיע תורה של חבורת ילדים חדשה לגלות את בית העץ.
1 צפייה בגלריה
ילדי בית העץ
ילדי בית העץ
ילדי בית העץ
(באדיבות כאן חינוכית)
כמו בעונות הקודמות, גם עכשיו ישתתפו אמנים אורחים בסדרה, ביניהם כאמור הראל סקעת עם שירו "אבא ואבא", נסרין קדרי תשיר על החברה הכי טובה, עלמה זהר בשיר לאריק איינשטיין, וגם דנה ברגר, עידן רייכל, פלד ועוד. צפו בכמה ביצועים מתוך הסדרה.
עלמה זהר שרה "אריק ואני"
דנה ברגר שרה "סולו"
במקביל לעליית הסדרה, ייצא האלבום הרביעי בפרויקט וסבב הופעות חנוכה שיתקיימו ב: 24.12 זאפה חיפה, 26.12 זאפה הרצליה, 25.12 זאפה ירושלים, 30.12 זאפה ת"א