אחרי שהופעותיו בישראל ב-2020 נדחו בעקבות מגפת הקורונה - אנדרה ריו, המנצח והכנר ומי שכונה בעבר "המאסטרו של ההמונים", חוזר לשתי הופעות בארץ ב-4 וב-5 בנובמבר בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב.
מחירי הכרטיסים ינועו בין 295 ל-895 שקלים, ובעלי הכרטיסים למופעים שנדחו משנה שעברה יוכלו לממש אותם בהופעות הקרובות.
2 צפייה בגלריה
אנדרה ריו
אנדרה ריו
אנדרה ריו
(צילום: André Rieu Productions)
הפקת הענק של ריו רצה יותר מ-30 שנה ברחבי העולם ומשלבת בין מוזיקה קלאסית, נגנים רבים, תפאורה גרנדיוזית ושואו רוקוסיסטי ששם את ריו במרכז. בפעם האחרונה שהיה פה, בשנת 2018, הופיע במהלך ארבעה לילות בהיכל מנורה מבטחים אל מול קהל של יותר מ-30 אלף איש. בקונצרטים שלו, מצליח ריו להנגיש את המוזיקה הקלאסית לקהל הרחב באמצעות שילוב של קלאסיקות קלות עם ואלסים, מוזיקה מסרטים ואופרות ואף שירי פופ בביצוע תזמורת "יוהן שטראוס".
2 צפייה בגלריה
אנדרה ריו
אנדרה ריו
אנדרה ריו בהופעה בישראל בשנת 2018
(צילום: ירון ברנר)
"ידידי היקרים, אני ממש נרגש להגיע סוף סוף לישראל", הוא מסר בווידאו לקהל המקומי, "השנה האחרונה חיזקה את התשוקה שלנו למוזיקה, את הרצון שלנו להופיע עבורכם, את הגעגוע לפגוש אתכם ולקפוץ חזרה לבמה. נכון שמגפת הקורונה דחתה את הקונצרטים שלנו בכל העולם אבל אנחנו לא מוותרים, ואתם, ישראל, זוכים להיות המדינה הראשונה שאנחנו חוזרים אליה. תודה על הנאמנות והסבלנות שלכם ובבקשה - הישארו בריאים. ניפגש בהופעה ונחגוג יחד את החזרה לחיים".
אנדרה ריו במסר לישראל
(צילום: יח"צ)

אנדרה ריו בריאיון לקראת ההופעה בישראל ב-2018