את תקופת הקורונה מארינה מקסימיליאן הקדישה להרחבת קריירת המשחק שלה, בעקבות הופעה מוצלחת ב"פאודה". הזמרת הישראלית פקדה הרבה אודישנים מצולמים טרנס-אטלנטיים - וכנגזרת, נתקלה גם בהרבה סירובים - עד שהגיע לבסוף ה"כן" המיוחל - תפקיד נשי משמעותי לצידו של פטריק דמפסי, כוכב "האנטומיה של גריי".
מלהקי הסדרה Devils, שעוסקת בהתרחשויות מאחורי הקלעים של העולם הפיננסי, התרשמו מהישראלית והזמינו אותה לצילומים שנערכו ברומא, בירת איטליה. לצורך כך ארזה מקסימיליאן את משפחתה וטסה לארץ המגף לחודשיים. "יש לי גבר מאוד תומך ופתוח ונכון לחיים", אמרה מקסימיליאן בשיחה עם ynet, "היינו צריכים להזיז את כל לוחות הזמנים והדברים שנקבעו בארץ. הייתה לנו חוויה משפחתית מאוד מיוחדת שם".
2 צפייה בגלריה
אדידס
אדידס
מארינה מקסימיליאן
(צילום: דנה קופל)
התפקיד, שלדבריה הינו מרכזי בסדרה, היה כולו בשפה האנגלית, כיאה לסדרה המשודרת בארצות הברית, איטליה, צרפת וקנדה. "זה היה כיף לשחק בשפה הזאת", אמרה.
מקסימיליאן שיחקה לצידו של אחד הכוכבים האהובים בישראל, פטריק דמפסי, הלא הוא דוקטור מקדרימי מהסדרה "האנטומיה של גריי". "הוא איש ממש מיוחד", סיפרה. "הוא מנהיג על הסט והוא מאוד עזר בחזרות. הוא קיבל אותי בחיבוק, והוא חכם נורא". לדבריה, "היו לנו הרבה שיחות, והתפקיד שלי בעיקר מולו. הוא מודע לאהבה שרוחשים לו בישראל בגלל 'האנטומיה של גריי".
ממה התרשמת במיוחד? "אני לוקחת איתי את ההתנהלות שלו על הסט. היו כמה מקרים נוגעים ללב. נגיד, היו פעמיים שחלק מהניצבים עשו פשלות פיזיות וברור שזה טלטל את עולמם על סט. זה יכול להיות דבר פעוט כמו שפיכת משקה על הספה בטעות. עבור הניצב זה רגע שבקלות יכול להחריב את עולמו, אבל הוא היה כל כך מכובד, וממרום מעמדו ניגש, הקליל וחיזק. הוא אמר שכולם עושים טעויות ואני בטוחה שזה היה כל כך משמעותי לניצבת".
2 צפייה בגלריה
פטריק דמפסי
פטריק דמפסי
שלום ד"ר. פטריק דמפסי ב"האנטומיה של גריי"
(צילום: ABC)
הצילומים התקיימו בין מרץ למאי, ושבזמן שבישראל התחלנו לחזור לשגרה, באיטליה הקורונה עדיין משפיעה באופן משמעותי על סדר היום. "הכל היה כל כך מוקפד", נזכרת מקסימיליאן, "עשיתי בין שלוש לארבע בדיקות שבועיות, וגם המשפחה שלי נבדקה פעם בשבוע. הכל כדי לשמור על רצף הצילומים, כי עיכוב של יום צילום הוא משמעותי מאוד מבחינה כלכלית. תבין שכולם היו כל הזמן עם מסכה, ושבמשך חודשיים עבדתי עם אנשים שאני לא יודעת איך החיוך שלהם נראה".