חגיגת המיליונים של ועד עובדי התעשייה האווירית: בשבוע שעבר נערכו חמישה ערבי הופעות לעובדי התעשייה האווירית בלייב פארק ראשון לציון. בין האמנים שהופיעו היו עומר אדם, שעלה על הבמה יומיים ברציפות, עמיר בניון יחד עם אמיר דדון וישי ריבו, אביב גפן עם ברי סחרוף ועידן חביב והדובדבן שבקצפת - הופעת איחוד של רמי קלישנטיין וריטה אחרי 14 שנה.
2 צפייה בגלריה
עומר אדם
עומר אדם
עומר אדם
(צילום: יאיר שגיא)
כ-14 אלף עובדי התעשייה האווירית פקדו ערב ערב את זאפה לייב פארק ראשון לציון כדי לצפות בהופעות, וכעת, נחשפים המספרים ששילמו בוועד עובדי התעשייה האויירית לאמנים.
על פי גורמים המעורים בפרטים, עומר אדם קיבל כחצי מיליון שקל להופעה אחת, יום אחרי יום, כך שלמעשה הופעותיו של אדם עלו כמיליון שקל. אל חגיגת התשלומים של ועד עובדי התעשייה האווירית מצטרפים גם רמי קלינשטיין וריטה שקיבלו, על פי אותם גורמים, כ-380 אלף שקל.
שתי ההופעות הנוספות שנערכו בשבוע שעבר בזאפה לייב פארק שבראשון לציון היו של אביב גפן, ברי סחרוף ועידן חביב, שעליה שילמו בוועד עובדי התעשייה האווירית, על פי הגורמים, כ-400 אלף שקל - כמו גם ההופעה של עמיר בניון, אמיר דדון וישי ריבו.
2 צפייה בגלריה
ריטה ורמי בהופעה
ריטה ורמי בהופעה
ריטה ורמי בהופעה
(צילום: יאיר שגיא)
יש לציין כי עובדי התעשייה האווירית שילמו על כרטיס "דמי רצינות", ועל פי ההערכות הממוצעות - בסך הכל 280 אלף שקל, סכום שלא מכסה אפילו את עלויות המופע של רמי וריטה.
יאיר כץ, מזכיר ארגון עובדי התעשייה האווירית מסר בתגובה: "ארגון העובדים מקיים מדי שנה סדרת מופעי תרבות המתקיימת לאורך השבוע. כיוון שבשנה שעברה לא התקיימו האירועים בשל משבר הקורונה, החלטנו השנה לאפשר לעובדינו ולבני זוגם שבוע בלתי נשכח. עובדים אלו פעלו לאורך שנת הקורונה, טסו למדינות מוכות קורונה ופעלו מסביב לשעון בכל ימי מבצע 'שומר החומות', היו שותפים מלאים להגנת המדינה וראויים לטוב ביותר. המספרים המוצגים בכתבה הינם גדולים ממה ששולם בפועל. כמו כן, חשוב לציין כי ארגון העובדים מסבסד את עלות הכרטיסים באופן חלקי וכל עובד שרוכש כרטיסים משתתף גם הוא במימון. נמשיך להיות גאים על קיום אירועי הרווחה והתרבות האיכותיים ביותר לאלפי עובדי התעשייה האווירית, ולהוות מודל לחיקוי עבור חברות וארגוני עובדים אחרים במשק".