היא רק בת 8 אבל בלו אייבי קרטר, הבת של ביונסה וג'יי זי, מחזיקה עכשיו גם בפרס רשמי בתחום המוזיקה. בטקס פרסי ה-NAACP ה-51 שנערך בסוף השבוע האחרון, גרפה בלו אייבי, שהולכת בדרכי הוריה המוזיקאים, פרס על שיתוף פעולה יוצא דופן של הרכב או צמד על השיר Brown Skin Girl בו היא שרה יחד עם אימה, SAINt JHN ו-WizKiD.
4 צפייה בגלריה
ביונסה ובלו אייבי
ביונסה ובלו אייבי
ביונסה ובלו אייבי
(צילום: AP)
השיר לקוח מתוך האלבום The Lion King: The Gift - פסקול שביונסה הפיקה ויצרה עבור הסרט "מלך האריות" שיצא בשנה שעברה ובו היא דובבה את נלה. בין המשתתפים באלבום שיצא ביולי אשתקד אפשר למצוא גם את צ'יילדיש גמבינו, קנדריק לאמאר, פארל וויליאמס ואחרים. השיר שבו שרה בלו אייבי נכנס למצעד של הבילבורד והיא כבר זכתה בפרס אחר עליו. "סבתא כל כך גאה בך", כתבה סבתה של בלו אייבי, טינה נואלס לוסון, באינסטגרם. בלו אייבי אולי בת 8, אבל כבר מתחזקת חשבון ספוטיפיי עם מעל למיליון מאזינים אף שאין שיר אחד החתום על שמה בלבד - מדובר בהופעותיה השונות ביצירות של הוריה - הראשונה שבהם ביום השני לחייה - כעת, כאמור, זכה גם להכרה ממסדית.
ה-NAACP Image awards מוענק משנת 1967 ליוצרים אפרו-אמריקנים בתחומי התרבות השונים (מוזיקה, טלוויזיה, קולנוע, ספרות), חלק מהפרסים ניתנו בארוחת ערב רשמית ביום שישי והיתר בטקס ששודר ברשת פוקס בשבת. מי ששלטה ביד רמה בטקס השנה עם לא פחות משש זכיות (מתוך שמונה מועמדויות), היא ביונסה בעצמה. בין היתר כאמנית יוצאת דופן, על אלבומה Homecoming: The Live Experience - פסקול הסרט שלה לנטפליקס ועוד.
לצידה הייתה גם ליזו, שיצאה מאוכזבת בטקס הגראמי אבל הוכתרה בטקס הנוכחי כבדרנית השנה. ריהאנה קטפה את פרס הנשיא על עבודה פילנתרופית ואמרה בנאומה - "אנחנו יכולים לתקן את העולם הזה רק יחד - אי אפשר לעשות זאת מפולגים". ליל נאס אקס זכה בפרס האמן החדש ו-50 סנט גרף את פרס הבימוי.
4 צפייה בגלריה
ליזו בטקס NAACP
ליזו בטקס NAACP
ליזו בטקס NAACP
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
ריהאנה בטקס NAACP
ריהאנה בטקס NAACP
ריהאנה בטקס NAACP
(צילום: AP)
בלו אייבי לא הייתה הצעירה היחידה בטקס, גם מרסאי מרטין בת ה-15, המככבת בסדרה "שחור-כזה", הדהימה את הקהל כשגרפה לא פחות מארבעה פרסים בטקס, בהם פרס השחקנית הטובה. הסדרה של ABC זכתה בסך הכל בחמישה פרסים, כולל פרס על הקומדיה הטובה ביותר. סדרה נוספת שזכתה לשלושה פרסים בטקס היא "כשהם רואים אותנו" של נטפליקס. כמו בטקסים השנה, גם כאן הוזכר מותו הטראגי של שחקן הכדורסל קובי בראיינט בחודש שעבר.
4 צפייה בגלריה
מרסאי מרטין בטקס NAACP
מרסאי מרטין בטקס NAACP
מרסאי מרטין בטקס NAACP
(צילום: AP)