רבים מכוכבי הוליווד פתחו בשבועות האחרונים את ארנקיהם בנדיבות ותרמו מיליוני דולרים כדי לעזור למאבק בנגיף הקורונה העולמי, אך כעת ליאונרדו דיקפריו ורוברט דה נירו מנסים להתעלות עם דרך יצירתית במיוחד לגיוס כספים.
2 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו ורוברט דה נירו
ליאונרדו דיקפריו ורוברט דה נירו
מציעים הזדמנות חד פעמית. דיקפריו ודה נירו
(מתוך עמוד האינסטגרם של ליאונרדו דיקפריו)
צמד השחקנים הציעו הערב (ד') למעריציהם הזדמנות לזכות בתפקיד ב-Killers of the Flower Moon, סרטו החדש של הבמאי המוערך מרטין סקורסזה, בו הם מככבים. כמו כן, הזוכה יבלה עמם את היום על הסט ויקבל הזמנה לפרימיירה הנוצצת. כל ההכנסות מההגרלה יועברו לצדקה.
ההצעה של השניים היא חלק מ-All In Challenge, פרויקט שמטרתו לעודד את כוכבי הוליווד להציע מכירות פומביות של חוויות ייחודיות בתמורה לתרומות. במבצע זה, הכספים שייאספו יועברו לשלושה ארגונים שעוסקים בהעברת מזון לקשישים, לילדים ולעובדים בחזית המאבק בקורונה.
יתרון נוסף בפרויקט הוא כשכוכב אחד מסכים להשתתף, הוא יכול לאתגר כוכב נוסף להתגייס למען המטרה - ודיקפריו ודה נירו לא פיספסו את ההזדמנות. השניים איתגרו את מתיו מקונוהיי, אלן דג'נרס ומתיו פוקס להצטרף אליהם ולהתגייס לאיסוף הכספים.
2 צפייה בגלריה
תרמו מיליון דולר. דג'נרס ודה רוסי
תרמו מיליון דולר. דג'נרס ודה רוסי
תרמו מיליון דולר. דג'נרס ודה רוסי
(צילום: Gettyimages)
מספר שעות לאחר מכן, דג'נרס כבר הסכימה ואמרה שהיא ובת זוגה, פורשיה דה רוסי, יתרמו מיליון דולר לקרן. בנוסף, היא הציעה הזדמנות לתורם בר מזל להנחות לצדה את התוכנית שלה, והעבירה את האתגר הלאה לג'סטין טימברלייק והשחקנית לורה דרן. גם מקונוהיי כבר השיב בחיוב, אמר שהוא בתמורה מוכן לצרף אליו את התורם לצפייה במשחק פוטבול ואיתגר את ג'ימי קימל וג'ונה היל.