כישלון ידוע מראש? הטריילר לסרט החדש על דיוויד בואי יצא רק אתמול (ד') וכבר הספיק לעורר זעם בקרב המעריצים. בסרט שנקרא Stardust מככב ג'וני פלין בתור המוזיקאי הדגול, והוא מגולל את סיפורי של בואי בן ה-24, רגע לפני הפריצה הגדולה שלו. אולם שלא כמו ביוגרפיות מוזיקליות אחרות כמו "רפסודיה בוהמית" על להקת קווין או "רוקטמן" על אלטון ג'ון - בסרט הנוכחי לא יהיה תו מוזיקלי אחד משיריו של בואי, זאת משום שמשפחתו התנגדה לתסריט וסירבה לתת את הזכויות לשירים לטובת הפרויקט.
למרות הסירוב המשפחתי הנחרץ, מפיקי הסרט החליטו להמשיך עם הפרויקט, והוא מיועד לצאת לבתי הקולנוע שפתוחים ולשירותי הסטרימינג ב-25 בנובמבר. אתמול כאמור שוחרר הטריילר הראשון לסרט והוא עורר את זעמם של מעריצי הזמר ברשתות החברתיות.
1 צפייה בגלריה
מתוך הטריילר
מתוך הטריילר
מתוך הטריילר
(צילום מסך)
חלק מהגולשים זעמו על הליהוק של פלין לתפקיד, שכלל לא נראה כמו בואי: "הם פשוט אמרו 'מי השחקן שנראה הכי פחות דומה לדיוויד בואי?' - וליהקו אותו לסרט", כתבה גולשת.
גולשת אחרת התרעמה על הסוגיה המוזיקלית: "לא. פשוט לא. אי אפשר לעשות מבטא כל כך גרוע וסרט שנראה כמו אופרת סבון אמריקנית. ואתם כמובן שלא יכולים לעשות סרט על בואי בלי המוזיקה שלו".
חשבון הטוויטר We Love Cinema שיתף את הטריילר וכתב: "אולי אנחנו לא אוהבים קולנוע אחרי הכול".