לאחר שארוסתו לשעבר, השחקנית אוון רייצ'ל ווד ("ווסטוורלד"), האשימה אותו בהתעללות פיזית, מינית ופסיכולוגית בפוסט חושפני שפרסמה אתמול (ב') בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, כמה ממעסיקיו של המוזיקאי האמריקני מרילין מנסון החלו במסכת פיטורים נגדו.
3 צפייה בגלריה
מרילין מנסון
מרילין מנסון
מרילין מנסון
(צילום: AP)
תחילה הייתה זו חברת התקליטים "לומה ויסטה הקלטות" שהחליטה להיפרד ממנו בעקבות האשמותיהן של ווד ונשים נוספות, שחשפו כי מנסון התעלל בהן באופן שיטתי לאורך שנים. "שם המתעלל שלי הוא בריאן וורנר, שידוע ברחבי העולם גם כמרילין מנסון", כתבה ווד, "הוא התחיל לטפח אותי כשהייתי נערה מתבגרת והתעלל בי בצורה נוראית במשך שנים. עברתי שטיפת מוח ומניפולציות כדי לציית לו. סיימתי לחיות בפחד מנקמה, מלשון הרע או מסחיטה. אני כאן כדי לחשוף את הגבר המסוכן הזה בפני התעשיות הרבות שנתנו לו מקום, לפני שהוא יהרוס חיים נוספים. אני עומדת עם הקורבנות הרבים שלא יושתקו עוד". בתגובה, מסרה חברת לומה ויסטה כי תפסיק לקדם את אלבומו הנוכחי של מנסון באופן מיידי, וכן תפסיק לעבוד עמו בכל פרויקט עתידי.
3 צפייה בגלריה
מרילין מנסון ורייצ'ל אוון ווד
מרילין מנסון ורייצ'ל אוון ווד
מרילין מנסון ורייצ'ל אוון ווד
(צילום: Eric Charbonneau/Wireimage/GettyimagesIL)
זמן קצר לאחר מכן הגיעו גם הודעות הפיטורים מרשתות הטלוויזיה. רשת סטארז החליטה להוציא אותו מסדרת הפנטזיה "אלים אמריקאים", אליה הצטרף מנסון בעונתה השלישית שעלתה לפני כחודש באמזון פריים. "בשל הטענות שהועלו נגד מרילין מנסון, החלטנו להסיר את הופעתו מהפרק האחרון בו הוא משחק, שאמור לעלות בהמשך העונה. סטארז עומדת באופן חד משמעי לצד כל הקורבנות והניצולים מהתעללות", נמסר מדובר הרשת. בנוסף, שאדר, פלטפורמת ה-VOD של רשת AMC, החליטה גם היא להוריד מהמסך את מנסון, שאמור היה להשתתף בשתי סצנות בפרק חדש בסדרת האימה Creepshow. על פי הדיווחים, אותן סצנות יוחלפו לגמרי.
לאחר מספר שעות של שתיקה, מנסון החליט להגיב על האשמות בפוסט שפירסם בחשבון האינסטגרם שלו. "מסיבות ברורות, כבר זמן רב שהאמנות שלי וחיי הם מקור משיכה למחלוקות, אבל הטענות האחרונות לגביי הן עיוותים איומים של המציאות", כתב, "מערכות היחסים האינטימיות שלי תמיד היו בהסכמה מוחלטת עם פרטנריות בעלות צורת חשיבה דומה. לא משנה איך - ומדוע - אחרים בוחרים כעת לייצג שלא כהלכה את העבר, זאת האמת".
3 צפייה בגלריה
מרילין מנסון
מרילין מנסון
מרילין מנסון
(צילום: AP)
על פי "הוליווד ריפורטר", במאי 2018 - עם עליית תנועת MeToo - הוגשה תלונה במשטרה נגד מנסון על פשעי מין שלכאורה התרחשו ב-2011. באוגוסט 2018 נודע כי התיק נסגר מחוסר ראיות, ועורך דינו של מנסון אמר כי "ההאשמות שהוגשו למשטרה הוכחשו על ידי מר וורנר והן או מומצאות לחלוטין או חלק מניסיון מחושב לזכות בפרסום… כל הטענות הן כוזבות".