אדל ומאץ' הם הזוכים בתוכנית הריאליטי "זוג מנצח VIP", שקיבל לא רק את הטייטל הנחשק אלא גם סכום בסך 582 אלף שקל שאותו צברו במהלך העונה - כך הוכרז בגמר ששודר הערב (ב') ברשת.
2 צפייה בגלריה
אדל בספלוב ומאץ' עבד מתוך "זוג מנצח"
אדל בספלוב ומאץ' עבד מתוך "זוג מנצח"
אדל בספלוב ומאץ' עבד מתוך "זוג מנצח"
(צילום : רונן אקרמן)
"אהובים שלנו, תודה תודה תודה", מסרו השניים בהודעה משותפת לאחר הזכייה. "איזו חוויה מטורפת עברנו יחד אתכם העונה הזאת. בכינו, צחקנו, התרגשנו יחד אתכם. נתתם לנו את הכוח להיות אנחנו גם ברגעים הקשים. התוכנית הזאת לימדה אותנו שביחד הכול אפשרי! אנחנו אוהבים אתכם".
אדל בספלוב, שפרצה לתודעה בתוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" ומאז השתתפה כמעט בכל תוכנית ריאליטי אפשרית כמו "היחידה", "האח הגדול" ו"איט גירלז", החליטה לקחת את בעלה, המסעדן מאץ' (מצליח) עבד להשתתף ב"זוג מנצח" - החלטה שהשתלמה בסופו של דבר כשהזוג לקח הערב את המקום הראשון בתוכנית.
בני הזוג גברו על הפייניליסטים איגי וקסמן ועתי שולברג, לאחר שהצליחו להעפיל ליישורת האחרונה כשהשאירו מאחור את בני הזוג איציק זוהר ולאורה ולנטינו.
2 צפייה בגלריה
מתוך "זוג מנצח VIP"
מתוך "זוג מנצח VIP"
מתוך "זוג מנצח VIP"
(צילום מסך, רשת)
העונה הנוכחית של "זוג מנצח VIP" צולמה בתחילה בברזיל, אולם בשל משבר הקורונה שפקד את העולם נאלצה ההפקה לשוב לישראל להשלמת הצילומים.
צילומי התוכנית הסתיימו לפני חודשים רבים, וההחלטה היום התקבלה בזכות הצבעת הצופים בבית. אז איך צולם רגע הזכייה? בהפקת התוכנית צילמו מראש שתי סצנות של זכייה, וברגע ההכרזה שובץ קטע הזכייה הרלוונטי.