לאחר שידור הפרק הראשון של סדרת הדוקו החדשה של HBO "אלן נגד פארו", הצוללת אל מערכת היחסים הסבוכה בין הבמאי וודי אלן לשחקנית מיה פארו, ומאשימה את אלן בהתעללות וגילויי עריות בביתם המואמצת של השניים, דילן פארו, החליטו הבמאי ואשתו, סון-יי פרווין, להגיב לטענות המובאות בסדרה.
2 צפייה בגלריה
סון יי ווודי אלן
סון יי ווודי אלן
סון-יי פרווין ו-וודי אלן
(Getty Images, Jamie McCarthy)
לאתר ה"הוליווד ריפורטר" אמרו אלן ופרווין (שאומצה על ידי פארו כשהייתה בת שמונה ונישאה לאלן כשהייתה בת 27), כי ליוצרי הסדרה, איימי זירינג וקירבי דיק, "לא היה שום עניין באמת", והאשימו אותם ב"שיתוף פעולה במשך שנים עם משפחת פארו וקרוביהם", מה שהוביל, על פי טענתם, ל"תחקיר עיתונאי רצוף שקרים".
על פי אלן ופרווין, יוצרי הסדרה פנו אליהם לפני פחות מחודשיים ונתנו להם "כמה ימים בלבד כדי להגיב". הם בחרו לא להגיב בסדרה וזו הפעם הראשונה שהם מתייחסים אליה. "כפי שידוע כבר עשורים, הטענות המובאות בסדרה כוזבות לחלוטין". על פי השניים, הם נחקרו בעבר מספר פעמים, ולמרות טענותיה של דילן, "מעולם לא התרחשה התעללות".
2 צפייה בגלריה
מיה ורונאן פארו
מיה ורונאן פארו
מיה פארו ובנה רונאן פארו
(צילום: AP)
בנוסף, השניים האשימו את רשת HBO המשדרת את הסדרה בשיתוף פעולה אינטרסנטי עם משפחת פארו. "למרבה הצער זה לא מפתיע שהסדרה משודרת באותה רשת שחתמה על חוזה הפקה עם רונאן פארו ויש לה קשרים עסקיים עמו". לבסוף, חתמו השניים את התגובה במשפט: "אמנם היצירה הזולה הזו עשויה לזכות בתשומת לב, אך היא אינה משנה את העובדות". הסדרה בת ארבעת הפרקים תשודר היום (ב') ב-HOT8 וב-yes דוקו ובסלקום tv.