דור המודם (Generation 56k)

מתי ואיפה: 1 ביולי, נטפליקס.
מה הסיפור: קומדיה רומנטית חדשה מבית נטפליקס ו-The Jackal (התן), קולקטיב של קומיקאים איטלקיים, שמייסדו פרנצ'סקו אבסטה הוא גם זה שחתום על הסדרה. "דור המודם" מורכבת משני צירי זמן, ונפתחת ב-1998 עם סיפורם של ארבעה מתבגרים מהאי הקטן פרוצ'ידה שבאיטליה - דניאל, מטילדה, לוקה וסנדרו - ההמומים מהגעת האינטרנט לעיירה שלהם, ומכל הטוב (והקינקי) שהוא מכניס לביתם.
"דור המודם" – טריילר
(באדיבות נטפליקס)
ציר הזמן השני קופץ כ-20 שנה לאחר מכן, כשהארבעה כבר בני 30 פלוס, והטכנולוגיה המתקדמת מפגישה מחדש בין דניאל ומטילדה, שהופכים לאט-לאט מקשר אפלטוני של חברי ילדות למערכת יחסים רומנטית בין שני אנשים בוגרים.
15 צפייה בגלריה
מתוך "דור המודם"
מתוך "דור המודם"
מתוך "דור המודם"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: אנג'לו ספניולטי (דניאל), כריסטינה קאפלי (מטילדה), פביו בלסמו (סנדרו), ג'אנלוקה קולוצ'י (לוקה) ועוד.

דרך המלך (Young Royals)

מתי ואיפה: 1 ביולי, נטפליקס.
מה הסיפור: אם אתם מחובבי בית המלוכה ורוצים קצת לרענן את השיח עם שמות שהם לא הארי, מייגן וקייט מידלטון, הכירו את "דרך המלך" - דרמה רומנטית שוודית, במרכזה נסיך צעיר בשם וילהלם, שנשלח על ידי משפחתו ל"הילרשקה", פנימייה יוקרתית חדשה מהניילונים, בתקווה ששם יצליחו לשנות את דרכיו הסוררות.
"דרך המלך" – טריילר
(באדיבות נטפליקס)
שם, לצד נערים פריבילגים אחרים, הוא מקבל טעימה מחיי החופש, מתחיל לחקור את מיניותו, ובין לבין תוהה בנוגע לחובותיו המלכותיות. אלא שהזמן לקבל החלטה הולך ומצטמצם משמעותית כשהתפתחויות לא צפויות בבית הופכות אותו ליורש הקרוב לכתר. האם הוא יבחר באהבה או במחויבות שלו לממלכה?
15 צפייה בגלריה
מתוך "דרך המלך"
מתוך "דרך המלך"
מתוך "דרך המלך"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: אדווין רידינג הוא הנסיך וילהלם, פרנילה אוגוסט (שכיכבה זה עתה ב"החקירה") מגלמת את אימו, ואליהם יצטרף כוכב הפופ השוודי עומאר רודברג בתפקיד משחק ראשון.

פוזה - עונה 3 (Pose)

מתי ואיפה: 7 ביולי, yes.
מה הסיפור: העונה השלישית והאחרונה לסדרה החשובה ביותר אולי ברזומה הארוך-ארוך של ריאן מרפי, שמשחזרת את סצנת נשפי הדראג המפורסמים של ניו יורק בשנות ה-80 וה-90, והבתים שהוקמו כדי לספק תמיכה לטרנסים וטרנסיות צעירים שנדחו על ידי משפחותיהם הביולוגיות, ולאחרים מהקהילה הלהטב"קית הלטינית והאפרו-אמריקנית.
"פוזה", עונה 3 – טריילר
בעונה הנוכחית, שמתקיימת ב-1994, בלאנקה ממשיכה לתחזק את בית אוונג'ליסטה, וגם את מערכת היחסים החדשה שלה והקריירה כאחות סיעודית. אך ברקע נגיף ה-HIV ומחלת האיידס ממשיכים לגבות קורבנות, והחבורה נאבקת למען טיפולים עבור חברי הקהילה, ונלחמת בחוסר צדק חברתי ובאפליה.
15 צפייה בגלריה
מתוך "פוזה", עונה 3
מתוך "פוזה", עונה 3
מתוך "פוזה", עונה 3
(צילום: Eric Liebowitz/FX, באדיבות yes)
מי בפנים: כל כוכבי הסדרה ממשיכים גם לעונה הסיום, בהם בילי פורטר, אם. ג'יי. רודריגז, דומיניק ג'קסון, אינדיה מור, אנג'ל ביסמרק קיוריאל, סנדרה ברנהרד ("רוזאן") ועוד.

גוסיפ גירל 2021 (Gossip Girl)

מתי ואיפה: 8 ביולי, HBO מקס.
מה הסיפור: אם התגעגעתם לסרינה, בלייר, צ'אק והחברים - הם כבר לא יחזרו למרבה הצער, אבל הגוסיפ גירל שלכם כן, ואיתה קאסט חדש לחלוטין של בני עשירים מהאפר איסט סייד שבמנהטן. ומה הסיפור שלהם? ובכן, HBO מקס, שאמונה על הריבוט (ונכון לכתיבת שורות אלה טרם מכרה אותו לצפייה בישראל), ממעטת בפרטים, אבל כן חשפה כי העלילה מתרחשת תשע שנים לאחר שהבלוג של "האחת שיודעת" ירד מהאוויר.
גוסיפ גירל 2021 – טריילר
(באדיבות HBO מקס)
כעת דור חדש של טינאייג'רים אליטיסטיים לומדים בתיכון הפרטי קונסטנס בילארד, ומגלים בפתאומיות כי כל סודותיהם הכמוסים ביותר עשויים להיחשף בחשבון אינסטגרם אנונימי חדש מבית גוסיפ גירל, שהכתיר את עצמו כ"מקור מס' אחד לחיים השערורייתיים שלהם". האם הבחורה החדשה שהתחילה ללמוד בבית הספר קשורה לכך? תגלו אולי בעונה השישית, XOXO.
15 צפייה בגלריה
מתוך "גוסיפ גירל"
מתוך "גוסיפ גירל"
מתוך "גוסיפ גירל"
(צילום: Karolina Wojtasik)
מי בפנים: קודם כל ולפני הכול, קריסטן בל, ששבה לקריין בקולה של גוסיפ גירל. וגם - ג'וליאן קאלוויי, איליי בראון ("שקרניות קטנות: הפרפקציוניסטיות"), ויטני פיק ("הרפתקאותיה המצמררות של סברינה"), אליזבת לייל (ג'נביב מהעונה הראשונה של YOU), המשפיענית במיל' טאבי גבינזון ועוד.

לא טיפוסי - עונה 4 (Atypical)

מתי ואיפה: 9 ביולי, נטפליקס.
מה הסיפור: אחת הסדרות היותר מתוקות ומצחיקות של נטפליקס מגיעה לסיומה - "לא טיפוסי", שעוקבת אחר סם גרדנר, צעיר על הספקטרום האוטיסטי שמחפש אחר עצמאות ואהבה. העונה הרביעית אומנם מהווה את אקורד הסיום שלה, אך גם מסמלת לא מעט התחלות חדשות עבור סם ומשפחתו.
"לא טיפוסי", עונה 4 – טריילר
(באדיבות נטפליקס)
ראשית, סם עובר לגור בדירה עם הבסטי שלו, זאהיד, ומהרהר בחיים שאחרי הקולג' - כולל הקשר שלו עם חברתו, פייג'. אימו, אלסה, מנסה לעכל את העזיבה שלו ואת זה שיש לה כעת זמן פנוי לעבוד על הקשר המתפרק עם אב המשפחה, דאג. וקייסי? היא עדיין בזוגיות עם איזי, ומנסה להחליט איך ומתי לצאת מהארון בפני אביה.
15 צפייה בגלריה
מתוך "לא טיפוסי", עונה 4
מתוך "לא טיפוסי", עונה 4
מתוך "לא טיפוסי", עונה 4
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: קיר גילכריסט ("טרה") שב לתפקיד סם, וכמוהו שאר בני משפחת גרדנר - ג'ניפר ג'ייסון לי ("שמונת השנואים"), בריג'ט לונדי-פיין ("פצצה") ומייקל רפפורט (לנצח גארי השוטר מ"חברים"), וגם חבריהם גרהאם רוג'רס ("קוונטיקו") וניק דודאני ("אסקייפ רום").

וירג'ין ריבר - עונה 3 (Virgin River)

מתי ואיפה: 9 ביולי, נטפליקס.
מה הסיפור: סדרת הפיל-גוד של נטפליקס חוזרת עם עונה שלישית, שתחשוף סוף סוף מה קרה ל... טוב, ספוילרים בהמשך. רגע לפני זה, נזכיר שגיבורת הסדרה היא מלינדה "מל" מונרו, שנענית למודעת דרושים כמיילדת ואחות מטפלת בווירג'ין ריבר המרוחקת שבצפון קליפורניה. היא מאמינה שזה יהיה המקום המושלם בשבילה לפתיחת דף חדש ונקי בחייה, בתקווה שתצליח להשאיר את זיכרונותיה הכואבים מאחור, אך היא מגלה במהרה כי החיים בעיירה הקטנה דרמטיים לא פחות, וגם מסקרנים - כשהיא פוגשת ומתאהבת בג'ק, בעל מסעדה שסובל מפוסט-טראומה עקב שירותו במארינס.
וירג'ין ריבר – עונה 3 – טריילר
(באדיבות נטפליקס)
אז בחזרה לעונה הנוכחית, הטריילר כבר חושף את הפרט הכי חשוב: ג'ק בחיים, לאחר שנורה על ידי אדם שזהותו עדיין לא ידועה (כרגע). שרמיין מודיעה על כוונותיה לגדל את התאומים עם בן זוגה החדש, טוד, מה שמוביל את ג'ק ומל לשקול להתמסד ולהקים משפחה משלהם. מלבדם, נחזור גם לסיפור של דוק והופ, בזמן שהם מתכננים את חתונתם השנייה, כשהאבחנה למחלתו המסתורית של דוק מעיבה עליה.
15 צפייה בגלריה
מתוך "וירג'ין ריבר", עונה 3
מתוך "וירג'ין ריבר", עונה 3
מתוך "וירג'ין ריבר", עונה 3
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: אלכסנדרה ברקנרידג' (סופי מ"החיים עצמם"), מרטין הנדרסון ("האנטומיה של גריי"), טים מתיסון ("חשיפה לדרום") ועוד.

הלוטוס הלבן

מתי ואיפה: 12 ביולי, HOT, yes וסלקום tv.
מה הסיפור: מה הייתם עושים כדי לנחות עכשיו בריזורט מפנק בהוואי? מאחר וזה כנראה לא יקרה בקרוב, HBO דואגים לכם לטיסה טלוויזיונית ב"הלוטוס הלבן", מיני-סדרה שהיא סאטירה חברתית, העוקבת במשך שבוע אחר מעלליהם של העובדים והאורחים העשירים והמפונקים באתר הנופש הטרופי.
"הלוטוס הלבן" – טיזר
בטריילר, העובדים נשמעים כשהם מתבקשים "להתייחס לאורחים כמו לילדים רגישים", ומסיבה טובה, כי מדובר בחבורה די מטורללת - ביניהם ישנם זוג בירח דבש שמתחיל לגלות ספקות בקשר, בדיוק כשאם החתן מצטרפת לחופשה במפתיע; אישה עשירה ולא יציבה, שמגיעה לחופשה כדי לפזר את אפר אמה המנוחה; ומשפחה לא מתפקדת המורכבת מאמא שהיא מומחית בעלת שם עולמי המתייחסת לבני משפחתה כמו לעובדים סוררים, בעלה שמתמודד עם מצב רפואי מורכב, בנם הטינאייג'ר המנודה חברתית וביתם הסטודנטית שבאה לעשות בלגאן.
15 צפייה בגלריה
מתוך "הלוטוס הלבן"
מתוך "הלוטוס הלבן"
מתוך "הלוטוס הלבן"
(צילום: Mario Perez/HBO)
מי בפנים: מולי שאנון ("סאטרדיי נייט לייב"), קוני בריטון ("נאשוויל"), ג'ניפר קולידג' ("אמריקן פאי"), סידני סוויני ("אופוריה"), אלכסנדרה דדאריו ("למה נשים רוצחות"), בריטני או'גריידי ("סטאר"), סטיב זאן ("טרמיי") ועוד.

סיפורי אימה אמריקאיים (American Horror Stories)

מתי ואיפה: 15 ביולי, הולו.
מה הסיפור: תשע עונות של "אימה אמריקאית" לא הספיקו לריאן מרפי, וחודש לפני צאת העשירית - היוצר משיק גם סדרת-בת, "סיפורי אימה אמריקאיים". אז מה נשתנה הלילה המקריפ הזה מכל הלילות? לא ברור, למעט פרסום באתר "דדליין" שטוען כי האנתולוגיה הזאת תהיה בפורמט מעט שונה מזה של קודמתה. איך בדיוק זה עוד לא ברור, אבל נתנחם בעובדה ששרה פולסון, כוכבות הסדרות האחרות שלו, תביים כמה מהפרקים.
15 צפייה בגלריה
"סיפורי אימה אמריקניים"
"סיפורי אימה אמריקניים"
"סיפורי אימה אמריקניים"
(FX)
מי בפנים: קווין מק'הייל ("גלי"), דילון ברנסייד ("פוזה"), צ'רלס מלטון ("ריברדייל"), ניקו גריטהם ("הנשף") ודני טרחו ("מצ'טה"), ועל פי השמועות גם פריס ג'קסון (הבת-של), הדוגמנית קאיה גרבר, בילי לורד ("מלכות הצעקה") ועוד.

אמת או חובה - עונה 2 (Never Have I Ever)

מתי ואיפה: 15 ביולי, נטפליקס.
מה הסיפור: עונה שנייה לקומדיה המוצלחת של מינדי קיילינג ("מינדי"), שעוסקת בדבי, דור ראשון באמריקה להורים הודיים, שבעונה הקודמת רק חלמה למצוא חבר לוהט ולהעלות את מעמדה החברתי בבית הספר. את הפרק האחרון, כזכור, היא חתמה בנשיקה עם הנמסיס (לשעבר) החנון שלה, בן גרוס, בדיוק כשהחתיך של בית הספר פקסטון הול-יושידה הבין שיש לו רגשות כלפיה - ומפה לשם היא במוקדו של משולש רומנטי מסובך.
"אמת או חובה", עונה 2 – טריילר
(באדיבות נטפליקס)
אמרנו מסובך? תלוי את מי שואלים, כי על פי הטריילר - דבי בת ה-16 מחליטה דווקא למקבל בין השניים, ולצאת עם כל אחד מהם בסתר עד שהיא תחליט במי היא בוחרת. הקאטץ': בואה של בחורה הודית חדשה לבית ספר, אניסה, הופך את המשולש למרובע בעייתי במיוחד. והיא לא היחידה שחיי האהבה שלה חווים דרמות - גם לאימה, נאליני, יש מושא אהבה חדש שמתגלה כדרמטולוג מתחרה ונאה במיוחד, שכובש את ליבה אבל גם גורם לדבי לחוש שמדובר בבגידה באביה, שנפטר לפני זמן קצר.
15 צפייה בגלריה
מתוך "אמת או חובה", עונה 2
מתוך "אמת או חובה", עונה 2
מתוך "אמת או חובה", עונה 2
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: מייטריי רמאקרישנן, פורנה ג'אגנתן ("ליל האירוע"), ריצ'ה מורג'אני, רמונה יאנג ("דיאטת סנטה קלריטה") והראפר קומון, בתפקיד הד"ר שירפא את ליבה של נאליני.

רצח בחווה הלבנה

מתי ואיפה: 15 ביולי, yes.
מה הסיפור: דרמת פשע שמבוססת על אירועים אמיתיים שהתרחשו ב-1985, כשבליל ה-6 באוגוסט, חמישה מבני משפחת באמבר-קאפל נורו למוות בחוות הבית הלבן באסקס. לפיצוח הפרשה נקראים צמד שוטרים, שבעת החקירה פוגשים את בן המשפחה הנותר, ג'רמי באמבר, הטוען כי אחותו שילה סבלה מסכיזופרניה ובעזרת רובה הרגה את ההורים שלהם, את בניה התאומים בני השש ולבסוף את עצמה.
רצח בחווה הלבנה – טריילר
ככל שהחקירה התקדמה - ספוילר, אבל זה טרו-קריים! - התברר כי ג'רמי אינו תמים כפי שהוא נראה ולאחר זמן מה הוא נעצר, הואשם והורשע ברצח משפחתו, כשנמצא כי ביים את זירת המוות כדי שתראה כאילו אחותו הייתה האשמה במעשה. הסדרה, שנוצרה בשיתוף קולין קאפל (אלמנה של שילה, ואבי שני תאומיהם), תגולל את סיפור החקירה, אולם למעט הסצנות בבית המשפט, צוות ההפקה בחר שלא לצלם במקומות הקשורים למקרה האמיתי מתוך כבוד למשפחה.
15 צפייה בגלריה
מתוך "רצח בחווה הלבנה"
מתוך "רצח בחווה הלבנה"
מתוך "רצח בחווה הלבנה"
(צילום: ITV/New Pictures/Stuart Wood באדיבות yes)
מי בפנים: מארק אדי (רוברט באראתיאון מ"משחקי הכס"), סטיבן גרהאם ("אימפריית הפשע"), אלפי אלן (ת'יאון גרייג'וי מ"משחקי הכס"), ג'מה ווילן (יארה גרייג'וי מ"משחקי הכס" באיחוד משפחתי) וקרסידה בונאס, הידועה גם כאחת האקסיות המיתולוגיות של הנסיך הארי.

שמיגדון! (!Schmigadoon)

מתי ואיפה: 16 ביולי, אפל tv פלוס.
מה הסיפור: מחזמר קומי בהפקת לורן מייקלס ("סאטרדיי נייט לייב") שהוא בעצמו פרודיה על תור הזהב של מחזות הזמר, ונוצר בהשראת המחזמר "בריגאדון" מ-1947. "שמיגדון!" עוסק בזוג שיוצא לטיול תרמילאים במטרה להחיות את מערכת היחסים שלהם, ומגיע בטעות לעיירה קסומה בשם שמיגדון, שמתקיימת בתוך מחזמר משנות ה-40. ולא רק זה: הם מגלים שהדרך היחידה לעזוב את המקום היא על ידי מציאת "אהבת אמת". מה?! בדיוק.
15 צפייה בגלריה
מתוך Schmigadoon!
מתוך Schmigadoon!
מתוך "שמיגדון!"
(צילום: +Apple TV)
השואו-ראנר הסדרה, סינקו פול (שכתב, בין היתר, את סדרת סרטי "גנוב על הירח"), סיפר כי הרעיון צץ במוחו כבר לפני 20 שנה, אלא שבהתחלה אלה היו שני גברים שנקלעו למחזמר - ורק כששינה את הנרטיב ל"זוג שנתקע שם עד שהוא ימצא אהבת אמת" - היה קליק והוא הבין שזה זה.
מי בפנים: המועמדת לאוסקר ססילי סטרונג ("סאטרדיי נייט לייב") וזוכה האמי קיגן-מייקל קי, אלן קאמינג ("האישה הטובה"), פרד ארמיסן ("קימי שמידט"), קריסטין צ'נוות' ("מרשעת", "גלי"), דאב קמרון ("היורשים"), חיימה קמיל (רוחליו מ"ג'יין הבתולה"), ג'יין קרקובסקי ("רוק 30") ועוד.

רגשות אשמה (Guilt)

מתי ואיפה: 20 ביולי, HOT.
מה הסיפור: דרמה קומית אפלה של BBC סקוטלנד, שעלתה לראשונה באוקטובר 2019 (ובקרוב תשיק גם עונה שנייה), זכתה לאהבת הצופים והמבקרים - וכעת עושה עלייה לישראל. "רגשות אשמה" עוקבת אחר צמד אחים שלילה אחד, בעודם נוהגים הביתה מחתונה, מעורבים בתאונת פגע וברח שבה נהרג אדם מבוגר. אף שהאמינו שטשטשו היטב את עקבותיהם בניסיון לטייח את האירוע ולהמשיך הלאה בחייהם, הם מבינים שלא יתחמקו מזה כל כך בקלות כשהשכנים והקרובים של הגבר המת מתחילים לפקפק באופן שבו הוא נהרג.
רגשות אשמה – טריילר
מי בפנים: מארק בונאר ("קטסטרופה") וג'רמי סייבס (יורי קאסל מ"משחקי הכס") הם צמד האחים, ולצידם רות' בראדלי (The Fall), סיאן ברלוק ("שרלוק") וביל פטרסון ("פליבג").

טד לאסו - עונה 2

מתי ואיפה: 23 ביולי, אפל tv פלוס.
מה הסיפור: אחרי עונה ראשונה שהפכה לנקודת אור קסומה בשיאה של מגפת הקורונה, "טד לאסו" מגיעה לסיבוב שני ומצופה במיוחד. טד לאסו, כזכור, הוא מאמן פוטבול אמריקני מתוק שמגויס - כחלק מהניסיון של בעלת הקבוצה לנקום בגרוש הבוגדני שלה - לאמן את מועדון הכדורגל ריצ'מונד מהליגה הראשונה באנגליה. על אף שאין לו שום ניסיון או קשר למשחק, לאסו טוב הלב מפתיע את כל הסובבים, ועד סוף העונה הוא גורם לריצ'מונד להתאהב בו - אבל גם לרדת מהליגה הראשונה באנגליה לליגת המשנה.
"טד לאסו", עונה 2 – טריילר
כמתבקש, העונה השנייה תתמקד במאמציו של טד לשקם את המורל של הקבוצה בזמן שהם משתתפים בגביע האנגלי, והניסיון להפוך אותם - גם באמצעים קשוחים יותר, במידת הצורך - לקבוצה הראשונה מחוץ לפרמייר ליג שתזכה בו מאז ווסטהאם יונייטד ב-1980.
15 צפייה בגלריה
מתוך "טד לאסו", עונה 2
מתוך "טד לאסו", עונה 2
מתוך "טד לאסו", עונה 2
(צילום: +Apple TV)
מי בפנים: ג'ייסון סודייקיס ("אנחנו המילרים") שזכה בגלובוס הזהב על תפקידו, האנה וודינגהאם (הנזירה מ"משחקי הכס" ששיתפה לאחרונה בהתעללות שעברה על הסט), ג'רמי סוויפט ("אחוזת דאונטון"), ניק מוחמד ("סוכן חשאי") וג'ונו טמפל ("דירטי ג'ון").

שמיים אדומים - חלק 2 (Sky Rojo)

מתי ואיפה: 23 ביוני, נטפליקס.
מה הסיפור: עוד לא חלפו ארבעה חודשים מאז שקורל, וונדי וג'ינה נכנסו לחיינו - והנה אנחנו כבר נפרדים מהן בחלק השני והאחרון של "שמיים אדומים", הסדרה החדשה מבית יוצרי "בית הנייר", אלכס פינה ואסתר מרטינז לובאטו. אם פספסתם, נספר שהסדרה עוקבת אחר שלוש נשים שעובדות בזנות במועדון חשפנות ובורחות ממנו לאחר שנקלעו לסיטואציה בעייתית במקום עם הסרסור שלהן, רומיאו.
"שמיים אדומים", עונה 2 – טריילר
מהטריילר הטרי, מסתמן שהשלוש הצליחו לצאת באורח פלא מהתסבוכת שנכנסו אליה בפרק האחרון: מויזס איכשהו חולץ מהרכב שבתוכו נקבר באדמה על ידי הבנות, וונדי שרדה את הירייה, קורל ברחה מידיו החונקות של רומיאו וכריסטיאן חזר כדי לנקום בשלושתן - רק כדי להיתפס על ידיהן כבן ערובה. בהצלחה עם זה!
15 צפייה בגלריה
מתוך "שמיים אדומים"
מתוך "שמיים אדומים"
מתוך "שמיים אדומים"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: כוכבת הילדים הארגנטינאית לאלי אספוסיטו ("כמעט מלאכים"), ורוניקה סנצ'ז ("המזח"), מיגל אנחל סילבסטרה ("סנס8"), אנריק אוקר ("חיים מושלמים"), אסייר אטצאנדיה ("כאב ותהילה" של פדרו אלמודובר) ועוד.

המרדף אחר האהבה (The Pursuit of Love)

מתי ואיפה: 30 ביולי, אמזון פריים.
מה הסיפור: מיני-סדרה בת שלושה פרקים המבוססת על רומן באותו השם מאת ננסי מיטפורד, שראה אור ב-1945. "המרדף אחר האהבה" היא דרמה רומנטית תקופתית, שמתרחשת בין שתי מלחמות עולם ושמספרת את סיפורן של לינדה ראדלט, פמיניסטית חסרת פחד ובת דודתה וחברתה הטובה ביותר, פאני לוגאן.
"המרדף אחר האהבה" – טריילר
השתיים, שקרובות מאוד זו לזו אך גם שונות מאוד זו מזו, יוצאות למסע חיפוש עצמי ברחבי אירופה בעודן מנסות למצוא את מקומן בעולם. לינדה מפנטזת על הגבר המושלם שיסחוף אותה לסיפור אהבה קסום, ופאני, מאידך, מוכנה להתפשר על חיים יציבים וצפויים. אולם חברותן עומדת במבחן כשהראשונה מחליטה ללכת בעקבות ליבה לעבר מקומות פרועים ולא ידועים.
15 צפייה בגלריה
מתוך "המרדף אחר האהבה"
מתוך "המרדף אחר האהבה"
מתוך "המרדף אחר האהבה"
(צילום: BBC)
מי בפנים: לילי ג'יימס ("סינדרלה"), אמילי ביצ'אם ("אדמת הפקר"), דומיניק ווסט ("הסמויה"), אנדרו סקוט ("פליבג") ופרדי פוקס (שמככב גם ב"רצח בחווה הלבנה").

חופים של סודות - עונה 2 (Outer Banks)

מתי ואיפה: 30 ביולי, נטפליקס.
מה הסיפור: עונה שנייה לדרמת ההתבגרות שסחפה אחריה גם די הרבה לא-מתבגרים, המתרחשת בעיירת חוף באאוטר בנקס שבצפון קרוליינה, ועוקבת אחר קבוצת נערים, ה"פוגס" הצעירים, שבעונה הקודמת יצאו לגלות מה קרה לאביו הנעדר של מנהיגם, ג'ון בי, ולאוצר האגדי שלו - 400 מיליון דולר השקועים בספינה בלב ים. מי שצפה בה גם יודע שבסיומה היו לא מעט התרחשויות מסעירות - ג'ון בי ושרה מצאו סוף סוף את הזהב המדובר, אלא שאז אביה וורד גנב את השלל והפליל את ג'ון ברצח - והשניים נאלצו לברוח על סירה שהתהפכה בזמן סופה טרופית.
"חופים של סודות", עונה 2 – טיזר
(באדיבות נטפליקס)
העונה השנייה, בת ה-10 פרקים, קופצת מעט קדימה בזמן ומגלה כי השניים ניצלו על ידי סירה אחת ונמצאים כעת בבהאמס, בעוד שחבריהם מתאבלים עליהם ותוהים מה לעשות בעתיד - ומה הדרך הנכונה לנקום. אם זה לא מספיק, מגיעים לאזור גם כמה אנשים חדשים שמניעיהם מלווים בסימן שאלה, זאת בזמן שמתגלה סוד נוסף שייאחד את החבורה וישלח אותה למסע חדש.
15 צפייה בגלריה
מתוך "חופים של סודות", עונה 2
מתוך "חופים של סודות", עונה 2
מתוך "חופים של סודות", עונה 2
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: כל החבורה - צ'ייס סטוקס, מדליין קליין, מדיסון קליין, רודי פאנקו, ג'ונתן דיוויס, צ'רלס אסטן ("נאשוויל"), עדינה פורטר ("דם אמיתי") והמצטרפת הטרייה, אליזבת מיטשל ג'ולייט "אבודים").