מגישת החדשות דנה ויס וחברת החדשות יגישו תביעה נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בשל "התבטאויות מיזוגניות, אשר אף עולות עד כדי הטרדה מינית, שפורסמו בטוויטר על ידי יאיר נתניהו ואחרים", כך הודיעו היום (ג').
2 צפייה בגלריה
יאיר נתניהו, דנה ויס
יאיר נתניהו, דנה ויס
תגיש נגדו תביעה. נתניהו (מימין) וויס (משמאל)
(צילום: יריב כץ, אמיר מאירי)
בתחילת השבוע צייץ יאיר נתניהו בחשבון הטוויטר שלו: "מישהו יודע איך דנה ויס קיבלה תפקיד כה בכיר? רהוטה? לא. חכמה? לא. מעניין...".
2 צפייה בגלריה
ציוצו של יאיר נתניהו על דנה ויס
ציוצו של יאיר נתניהו על דנה ויס
ציוצו המדובר של יאיר נתניהו
(Twitter)
ויס נמנעה מלהגיב ליאיר נתניהו בטוויטר, אולם היום כאמור הודיעו ויס וחדשות קשת כי יתבעו את בנו של ראש הממשלה. "מדובר בהתבטאויות שקריות וחמורות המהוות לשון הרע ומקימות סעדים על פי חוק איסור לשון הרע", נכתב בהודעה, והוסיפו כי כתב התביעה יוגש לבית המשפט בימים הקרובים.
עם ההודעה על ההחלטה להגיש נגדו תביעה, כתב יאיר נתניהו על כך בטוויטר: "אותו ערוץ ששפך את דמי עם הקלטת סתר פלילית. צפו פגיעה".
דנה ויס מסרה בתגובה: "הדברים מדברים בעד עצמם. אנחנו ב-2020 וכל אחד צריך לשאול את עצמו אם הוא מוכן לחיות במציאות שבה נשים צריכות לספוג עלבונות, רמיזות מיניות והכפשות כדי להסביר את ההצלחה שלהן. נחצה כאן קו אדום ביודעין, והמחויבות שלנו לעצור את ההתנהגות הפסולה הזו שבה ניתן להשפיל נשים באמצעות פייק ניוז ושקרים שמגיעים עד כדי לשון הרע והטרדה מינית".