בוקר טוב, דוכסים אקספוננציאלים שכמוכם. אמש (שבת) נפרדנו בהפתעה - אם לא לוקחים בחשבון את הסקרים ברחבי הרשת - מדיוויד, הבויפרנד של קארין, המציל ששונא לראות בחורות בביקיני (בחירת קריירה מעניינת). הדחה מפתיעה כי הייתם חושבים שרומן המאפיה שלו עם קארין היה מחזיק אותו עוד קצת בבית, בטח לעומת אילון, שעל סמך ההופעה של בפרקים הייתי מהמרת שהוא המלצר. אבל הקהל בבית כנראה יודע יותר טוב, והוא החליט שדיוויד ייקח את הדעות השמרניות השוביניסטיות ואת ההתגזענות הלא חמודה שלו ויילך לחפש את עצמו בחוץ.
דיוויד מודח מ"האח הגדול"
(באדיבות רשת)
גם קארין כנראה כבר מבינה לאן נושבות הרוחות, כי את החיוך על הפנים שלה כשהתברר שבנזוג-האינסטנט שלה מודח אפשר לפרש רק כהקלה. אני מתארת לי שקארין תישא עיניה בקרוב אל גבר אחר בבית כדי לא לאבד את הרצף, ואני אומנם לא מחבבת אותה אבל בכל זאת רוצה לנדב לה עצה. שמתי לב שמור השתבצה מטעם עצמה כמנטורית רומנטית שתעשה לך סדר בבחורים, ואני מפצירה בך, לטובתך, אל תקחי עצות רומנטיות ממור! אל תקחי! תברחי!
4 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
הלך עוד לפני שהספקנו לדבר על ה"האשכנזי הלבן" שלו. דיוויד ויהודה מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך)
זאת ההזדמנות גם לרמוז להפקה שהדיליי שנפתח מערוץ 26 הופך להיות גבולי. אירועים שקרו לפני ימים עדיין לא הגיעו לפרקים. דיוויד כיכב בימים האחרונים בלייב, שלא בטובתו, ולא היה לזה זכר בפרק. והנה הוא יצא ולא יכולתם להחליף איתו מילה על ה"האשכנזי הלבן" שהדביק לאילון שלשום, כל מה שנשאר לכם זה להבטיח שבפרק מחר נראה ריב של שני דיירים שאחד מהם כבר עזב את הבית. ממליצה לכם בחום להדביק את הפער, היו לי חברים שעשו את אותו הדבר ומצאו את עצמם בסוף מתפצלים לשני מימדי זמן ומרחב שונים. רק אומרת.
4 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
כנראה תמשיך הלאה. קארין מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך)
סו פאר העריכה בעונה הזאת מתבררת כבעייתית במיוחד. לא רק בגלל הג'ט לג בין הלייב לפרקים, אלא בעיקר בגלל שאינטרקציות מעניינות לא מוצאות את דרכן אל הסיפור שמספרת ההפקה, ודמויות שלמות נעלמות ממנו. אני יכולה להבין בררנות כשיש לך יותר מדי קווי עלילה לבחור מתוכם, אבל מה שקיבלנו בינתיים לא היה קוהרנטי - לפי הפרקים קשה להבין מתי התחילו מערכות יחסים (כמו זו של תום וגל), למה דיירים מסוימים מסוכסכים (יהודה ודיוויד, גל ומור), והכי מבאס - ריבים מייבשים, שהפכו לפייבוריטים של העורכים בעונה הזאת, או כמו שזו-ארץ מכנה את זה: "תתכוננו להתרגש!".
הגיע הזמן להבהיר: ריבים ב"האח הגדול", שרובם מתדרדרים מהר מאוד לעלבונות לא יצירתיים וניסיון לצרוח שלכם יש יותר גדול, לא שווים את הדקות המפוהקות שהם גוזלים מזמן המסך של הפרק, ולהכתיר אותם כגולת הכותרת של המשדר אומרת בעיקר שיש לכם מעט מאוד להציע. אני מחבבת מאוד חלק מהדיירים ואשמח לצותת לשיחות שלהם אבל בואו, לא מדובר פה בענקי רוח. הוויכוחים שלהם משמימים וחוזרים על עצמם יותר מתמונות של עומר אדם בדובאי.
4 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
ויכוחים משמימים שחוזרים על עצמם. יהודה מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך)
האנשים שמעניין להקשיב להם ממילא לא יגררו לריב צווחני כי הם יודעים יותר טוב. יכולים לדמיין לעצמכם את ליאור צורח על מישהו שהוא אפס? את רמי אומר למישהי "תהיי יפה ותשתקי"? לא. ובכל זאת אנחנו מקבלים רק מלוא הטנא מה"בוא מכות" הזה. ואני אומרת, למה לא לתת את הזמן לאנשים שבאמת יש להם תוכן לתת? למה לא לתת לרונית להסביר איך היא מתכוונת לאכול סיגריות במקום אוכל בשבוע הקרוב? אולי נגלה שיש לה חילוף חומרים קצת שונה משל שאר בני התמותה? אולי ככה בוטים אוכלים? אני לא יודעת. למה לא לאפשר לג'וזי לספר סוף סוף את הסיפור שלו? אולי יש לו פרשנות מרעננת לריבוי אישיויות שנוכל להחכים ממנה? אולי יש עוד הטיות לשם יונתן שעוד לא נחשפנו אליהן? חבל. נראה שיש לו משהו טוב, מרגש.
4 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
למה לא לתת את הזמן לאנשים שבאמת יש להם תוכן לתת? מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך)
ג'וזי/ג'ונתן/יונתן קודם השבוע למקום הראשון בסולם המעטפות של שולה זקן, שהבינה כי יהודה חמום מוח ולא זקוק לה כדי לנבוח על דיירים אחרים, אז היא הורידה אותו דרגה בתעודת זהות ועברה לפרויקט הבא - מיסטר זירה. מבלי לזלזל לרגע בחוויה המזעזעת שהוא עבר כילד, הרוטינה הזאת קצת מתחילה להרגיש כמו תוכן שיווקי של בן אדם אחד. יותר מדי מדוקלם לטעמי, בטח בפעם השלישית או הרביעית. מצידי תנו את זמן המסך הזה לימית; לגל שהופיעה רק כקונטרה ליהודה, האיש בלי המיוט; לליאור שמחזיק בשתי משרות כרגע - אב הבית וקצינת הת"ש של הדיירים. עם זיכרון מעוך מקורונה הוא הצליח לארגן תקציב ולא מדובר בדבר קל. אם זה היה קל ביבי כבר היה עושה את זה מזמן, לא ככה? אז בפעם הבאה שמישהו פותח פה ג'ורה על דייר אחר, זכרו: ריב הוא לא תוכן לגיטימי. זרוע ימין של ביבי, לעומת זאת, על זה אפשר להתווכח.