סרט ההמשך של "בוראט" ייצא בסוף השבוע הקרוב, אבל לא כולם מצפים לו בכיליון העיניים. היום מתברר שרודי ג'וליאני, ראש עיריית ניו יורק לשעבר ועורך דינו של הנשיא דונלד טראמפ, מופיע בסרט בסצנה מביכה במיוחד, שצפויה לככב בימים הקרובים בכותרות בארצות הברית, רגע לפני הבחירות לנשיאות.
הטריילר של "בוראט 2"
(Amazon Prime Video)
סרטו החדש של הקומיקאי הבריטי-יהודי מבוסס כמובן על פורמט של מצלמה נסתרת, כמו שאר יצירותיו הסאטיריות. במהלך המתיחה המדוברת, ג'וליאני פוגש את טוטר, בתו של העיתונאי הקזחי הבדיוני בוראט, בגילומה של השחקנית מריה בקאלובה. היא מציגה את עצמה כעיתונאית, ממש כמו אביה, ובמסגרת ריאיון שהם עורכים, היא וג'וליאני עולים יחד לחדרה בבית המלון.
3 צפייה בגלריה
רודי ג'וליאני בסרט ההמשך של "בוראט"
רודי ג'וליאני בסרט ההמשך של "בוראט"
ג'וליאני והשחקנית מריה בקאלובה, מתוך הסרט
(Amazon Studios)
כשהם לבדם, עורך הדין המקורב לנשיא נשכב על המיטה, ומניח את ידיו באזור חלציו. טוטר ניגשת להסיר ממנו את המיקרופון, וברגע הזה בוראט, כלומר סשה ברון כהן, מתפרץ לחדר וצועק: "היא בת 15, היא מבוגרת מדי בשבילך". כאמור, ג'וליאני לא היה מודע לכך שהסיטואציה מתועדת במלואה.
3 צפייה בגלריה
רודי ג'וליאני רודולף ג'וליאני עורך דין של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אוקראינה גייט
רודי ג'וליאני רודולף ג'וליאני עורך דין של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אוקראינה גייט
כותרות מביכות. רודי ג'וליאני
(צילום: EPA)
כבר בחודש יולי, ג'וליאני סיפר ל"ניו יורק פוסט" כי נפל קורבן למתיחה, אך הודה כי לא מיד הבין שמאחורי הקלעים עמד סשה ברון כהן. "האיש הזה הגיע בריצה, ולבש בגד ורוד ומשוגע, הייתי אומר של טרנסגד'נר", סיפר ג'וליאני. "הוא בא וצעק וצווח, וחשבתי שזו בטח מתיחה. אז דיווחתי למשטרה, והוא ברח. רק אחר כך הבנתי שזה בטח היה סשה ברון כהן. חשבתי על כל האנשים שהוא שיטה בהם קודם, והרגשתי טוב לגבי עצמי, כי הוא לא הפיל אותי בפח".
3 צפייה בגלריה
בוראט 2
בוראט 2
פרובוקציות בקצב מסחרר. "בוראט 2"
(צילום: Amazon Prime)
סרט ההמשך של "בוראט" יעלה ביום שישי הקרוב באמזון פריים. בין אם המבקרים יאהבו אותו או לא, הוא כבר מספק פרובקציות בקצב מסחרר. מוקדם יותר השבוע סשה ברון כהן התארח בתוכניתו של ג'ימי קימל, בדמותו של בוראט, והאשים את היהודים בקורונה. "הנגיף מגיע ממקום שנקרא ווהאן בישראל", אמר, ובהמשך ערך למגיש שאלון רפואי במהלכו חקר האם הוא נוגע לשתות "דם לא מפוסטר של ילדים".