אירוע חריג בצילומי תוכנית הריאליטי "הכוכב הבא" סביב אייל גולן: באחד מימי האודישנים שכבר צולמו באולפנים בנווה אילן, השופט אסף אמדורסקי סירב להעביר לשלב הבא מתמודד בגלל שבחר שיר של הזמר אייל גולן.
2 צפייה בגלריה
מתוך "הכוכב הבא"
מתוך "הכוכב הבא"
אמדורסקי (משמאל) מתוך "הכוכב הבא"
(צילום: קשת 12)
על פי גורמים המעורים בפרטים, המתמודד שר במהלך האודישן שיר של גולן, והשופט אסף אמדורסקי סירב להצביע בעדו בגלל הבחירה.
איתי לוי, אחד משופטי התוכנית, פנה לאמדורסקי וניסה לשכנע אותו שאין קשר בין הדברים. "איתי אמר לאמדורסקי לא להכשיל את המתמודד רק בגלל שבחר שיר של אייל גולן", סיפרו גורמים המעורים בפרטים. בשלב הזה אמדורסקי עדיין לא התרצה, אלא שאז ההפקה נאלצה להתערב. "יואב צפיר פנה לאמדורסקי וביקש ממנו להצביע רק לכישרון של המתמודד - ולא לשום דבר אחר שלא קשור אל המתמודד ישירות".
2 צפייה בגלריה
אייל גולן
אייל גולן
אייל גולן
בסופו של דבר, ורק אחרי התערבות ההפקה, אמדורסקי התרצה והסכים להצביע על סמך כישרון המתמודד בלבד ולא לקשור לעניין את דעתו על גולן עצמו, ובכך העביר את המתמודד לשלב הבא.
מטעמו של אמדורסקי טרם נמסרה תגובה. מהפקת "הכוכב הבא" לא נמסרה תגובה.
מליאם הפקות נמסר: "שופט אמור להיות אדם ניטרלי ואובייקטיבי גם בתוכנית ריאליטי וגם בבית המשפט. כאשר שופט מושפע מטעם אישי ומפלה את המוזיקה המזרחית על פי טעמו בלבד - הוא הופך באופן ישיר למי שלא ראוי לשפוט את האחר. מאחלים בהצלחה לכל המתמודדים המוכשרים שמביאים זרם חדש לעולם המוזיקה בישראל".