השחקנית שאנן דוהרטי, שנאבקת עם סרטן השד בשלב 4, סיפרה בריאיון חשוף למגזין "אל" על ההתמודדות שלה עם המחלה הקשה: "אני מנסה לנצור את כל הרגעים הקטנים בחיים שאנשים בדרך כלל לא רואים או לוקחים כמובן מאליו".
דוהרטי חשפה בחודש פברואר האחרון שהסרטן שלה חזר ושהוא התפשט למקומות נוספים בגופה. בריאיון הנרחב היא סיפרה שאת הבשורה הקשה היא בישרה לקרוביה בארוחת ערב עם האונקולוג שלה.
1 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי
שאנן דוהרטי
שאנן דוהרטי
(צילום: AP)
בנוסף חלקה כי בחודשים האחרונים היא חושבת הרבה על חייה ועל הסוף, כמו גם על הקארמה שמלווה אותה. "חשבתי, 'אוקי, האם יש לי קארמה טובה או קארמה רעה? למה שתהיה לי קארמה רעה? התחלתי לאסוף את כל הדברים שעשיתי ואת כל הדברים שלא עשיתי, חשבתי איך הייתי עם אנשים".
עוד סיפרה כי היא מתכוונת לכתוב מכתבים ולהכין סרטוני וידאו לקרובים אליה, ליום שאחרי מותה. "יש דברים שאני צריכה להגיד לאימא שלי. אני רוצה שבעלי ידע כמה הוא היה חשוב עבורי. אבל ברגע שיגיע הזמן שלי לעשות את זה - זה ירגיש מאוד סופני. כאילו אני יוצאת מהעולם, אבל אני עוד לא יוצאת משם. אני מרגישה אדם מאוד בריא. זה קשה לסכם את חייך כשאתה מרגיש שאתה הולך לחיות עוד 10-15 שנה".
"כל מי שיש לו סרטן שלב 4 חווה את הדבר הזה, שאנשים כבר רוצים שתפרוש, אבל אני לא מוכנה עדיין - יש לי הרבה חיים בתוכי", סיכמה את הריאיון העצוב.