בפעם הראשונה בתולדותיו, פסטיבל הקולנוע והטלוויזיה של הונג קונג, FILMART, פותח את שעריו לנציגים ישראלים מהתחום.
בפסטיבל, שיתקיים בתאריכים 29-26 לאוגוסט במתכונת מקוונת, ישתתפו כ-600 נציגים מכל העולם, ביניהם נטפליקס, סוני, HBO אסיה וחטיבת המדיה של אליבאבא.
זו תהיה שנתו ה-24 של הפסטיבל המאגד את קנייני התוכן של חברות המדיה הגדולות בעולם. על פי HKTD, מועצת פיתוח הסחר של הונג-קונג, הפסטיבל הפך למבוקש במיוחד לאור הצמא הבינלאומי לתכנים טלוויזיונים וקולנועיים חדשים כתוצאה ממשבר הקורונה, ומעבר הפסטיבל למתכונת מקוונת הופך אותו לנגיש ונוח לקניינים מאי פעם.
בין הנציגים הישראלים שישתתפו בפסטיבל יהיו סוכנות השחקנים ויצרנית התוכן, ADD, שתקדם שם בין היתר את תוכנית הריאליטי "גולסטאר" וסדרת הדרמה "פצועים בראש" של גיא עמיר וחנן סביון; חברת ההפקות Highlight Films תציג את סדרת הנוער האינסטגרמית InstaBabe ואת הפרויקט The Silk Connection; אולפן האנימציה The Hive Studio יציג את תוכניות האנימציה לילדים Sheryl Holmes & The Kid Detectives ו-Crab & Cake; בנוסף, ישתתפו בפסטיבל גם חברת ההפקות Eight Productions וכן הבמאית הדוקומנטרית נילי טל.