"מנאייכ", הסדרה שכתב רועי עידן עבור כאן על משטרת ישראל ומח"ש בפרט, הפכה במהרה ללהיט טלוויזיוני. עוד לפני ההצלחה, כתב עידן סדרות רבות, בהן הדרמה הקומית "זה לא הגיל" וסדרת הנוער "כפולה", השתתף בתפקידים חד-פעמיים ב"ארץ נהדרת" וב"היום בלילה עם גורי אלפי", ואף כתב סרט באורך מלא - "ארבע על ארבע". בנוסף, הוא משדר אחת לשבוע בתוכנית האקטואליה של אראל סג"ל ב-103fm. במסגרת פרויקט ההמלצות שלנו, עידן משתף אותנו בדברים שמנעימים את זמנו בין כתיבת תסריט אחד לאחר - וגם תוך כדי הכתיבה.
2 צפייה בגלריה
רועי עידן
רועי עידן
"מבשל, עושה ספורט, רואה קומדיות מטופשות". רועי עידן
(צילום: קרן גנור)
המלצת צפייה: "אהבתי את 'קוברה קאי'! אני ילד משנות ה-80, אז אהבתי גם הנוסטלגיה והחיבור לסרטים הקלאסיים של 'קראטה קיד', את זה שהסדרה לא לוקחת את עצמה יותר מדי ברצינות ושהיא פשוט כיף - וגם יש בסדרה משהו שמזכיר לי איך היה להיות ילד פעם – לעשות דברים מחוץ לבית".
"קוברה קאי" - טריילר
(באדיבות נטפליקס)

"חוץ מזה ראיתי שוב (כי יש בנטפליקס) את 'היו זמנים בהוליווד' של טרנטינו, סרט שמאוד אהבתי בקולנוע ואהבתי לראות שוב בטלוויזיה. ממליץ. אני לא כזה חובב טרנטינו, אבל זה באמת סרט יוצא דופן לדעתי. אהבתי מאוד את האמריקנה, הפלירטוט עם ההיסטוריה האמיתית והשינוי שעשו לה, המבנה המיוחד וכמובן השחקנים והבימוי הנהדרים".
המלצת האזנה: "האמת שבזמן האחרון נפלתי חזק למוזיקה קלאסית, בעיקר כי זה נוח לשמוע את זה תוך כדי שכותבים. חוץ מזה, גיליתי מחדש את Garage Flower של הסטון רוזס - האלבום היחיד של הלהקה הזאת שאני אוהב. לפודקאסטים אני לא מאזין כי זה קשה בזמן כתיבה לשמוע מישהו מלרלר. בגדול, כשיש לי זמן אני תמיד ממליץ על The Ben Shapiro Show, שומע גם ג'ו רוגן לפעמים ואת התוכנית של טאקר קרלסון בדיליי".
המלצות קריאה: "'קללת דרעי'. ספר מעולה של מוטי גילת על פרשות דרעי מהניינטיז. מודה שגיליתי אותו באיחור".
2 צפייה בגלריה
"קללת דרעי" מאת מרדכי גילת
"קללת דרעי" מאת מרדכי גילת
"ספר מעולה שאני מודה שגיליתי באיחור". "קללת דרעי" מאת מרדכי גילת
(עטיפת הספר)
  • רוצים לקרוא את הפרק הראשון של "קללת דרעי"? לחצו כאן
המלצה כללית לסיום - מה אתה עושה כדי להירגע מהמצב? "מבשל, עושה ספורט, רואה קומדיות מטופשות".