כוכב הסדרה "לא בטוחה", קנדריק סמפסון (המגלם את נייתן), ספג כדורי גומי שנורו על ידי שוטרים בהפגנות המחאה בלוס אנג'לס בעקבות מותו של העצור האפרו-אמריקני ג'ורג' פלויד.
סמפסון העלה אתמול (שבת) לרשתות תיעוד מצולם של שוטרים מכים אותו באלה. באותה הפגנה נכח גם השחקן מאט מקגורי ("המדריך לרוצח"), שהעלה סרטון מהמקום ותיעד כיצד השוטרים יורים על המפגינים כדורי גומי.
2 צפייה בגלריה
קנדריק סמפסון
קנדריק סמפסון
קנדריק סמפסון
(צילום: AP)
גל המחאות והמהומות בארצות הברית התחיל כידוע בעקבות סרטון שהופץ בשבוע שעבר, שבו שוטר לבן ממשטרת מינסוטה נראה מרתק לקרקע את ג'ורג' פלויד, עצור שחור, באמצעות הנחת הברך על צווארו. ברחבי ארצות הברית נערכו מאז הפגנות רבות, שחלקן נגררו לעימותים עם כוחות משטרתיים.
"הם ירו בי ארבע פעמים והכו בי באלה", כתב סמפסון בחשבון האינסטגרם שלו והעלה תמונות של הפציעה שלו. "אתם לא רואים את המשטרה מכה אנשים לבנים כשהם מביאים אקדחים לבית המחוקקים. אתם לא רואים את המשטרה תוקפת אנשים לבנים, מכה אותם באלות, יורה בהם כדורי גומי כשהם מביאים אקדחים לבית המחוקקים. אנחנו באנו לפה בלי נשק, עם מסיכות, ואנחנו אלה שנחשבים ללא רגועים".
רשת HBO, שבה משודרת הסדרה "לא בטוחה", הביעה תמיכה בסמפסון בטוויטר, ובעקבות שרשרת הפוסטים שלו צייצה ציטוט של הסופר ג'יימס בולדווין: "לא אהבה ולא טרור הם אלה ההופכים אדם לעיוור, אלא האדישות".
בהמשך, גם השחקן והמפיק ג'ון קיוזאק העלה לטוויטר סרטון של מכונית עולה באש, וכתב כי בתגובה לניסיונותיו לצלם את האירוע – שוטרים היכו באלה את אופניו.
2 צפייה בגלריה
ג'ון קיוזאק
ג'ון קיוזאק
ג'ון קיוזאק
(צילום: gettyimages)