מנהלי העיזבון של ג'ון לנון פרסמו היום (ג') סרטון נדיר ובו הזמר האגדי ואשתו יוקו אונו מבצעים חזרות לשיר Give Peace A Chance. בסרטון השניים יושבים על ספה במלון באיי בהאמה, לנון עם הגיטרה שלו, והם שרים את השיר שהפך להמנון אנטי מלחמתי. הסרטון צולם ב-25 במאי 1969, ימים ספורים לפני שהשניים הקליטו את הביצוע המפורסם שלהם לשיר, במהלכו לנון ואונו שכבו בפיג'מות על מיטה במלון במונטריאול ומסביבם שלל מעריצים ומפורסמים שקוראים להפסיק את המלחמות ולתת צ'אנס לשלום.
1 צפייה בגלריה
ג'ון לנון ויוקו אונו
ג'ון לנון ויוקו אונו
ג'ון לנון ויוקו אונו
(צילום מסך)
זהו ככל הנראה התיעוד הראשון של השיר, שכאמור הפך להמנון אנטי מלחמתי לדורות. במקור הוא היה אמור להצטלם בניו יורק אבל מאחר וללנון הייתה הרשעה באחזקת קנאביס הוא לא הורשה להיכנס לארצות הברית. הזוג טס לאיי הבאמה במקום אבל בעקבות החום והתנאים במלון, אחרי יום אחד הם החליטו לטוס לטורונטו. לבסוף ביצעו את השיר במונטריאול בשל הקרבה שלה לניו יורק ולעיתונות האמריקנית.
השניים שכרו סוויטה לשבוע ונתנו גישה לעוברי אורח, עיתונאים וחברים, במטרה להפוך את ירח הדבש שלהם ל"פרסומת לשלום". האירוע כולו הסתיים בהקלטה המפורסמת של השיר, הסינגל הראשון של לנון ללא הביטלס והראשון של להקת פלסטיק אונו שהשניים הקימו.