תקרית משונה נרשמה במהלך הופעתה של הזמרת פינק שהתקיימה אמש (ב') בפסטיבל BST בהייד פארק שבלונדון, כשמעריצה השליכה את האפר של אימה, שהלכה לעולמה, לעבר הבמה.
1 צפייה בגלריה
פינק
פינק
פינק
(צילום: AP / Chris Pizzello)
לפי תיעוד שעלה לרשתות החברתיות, הזמרת הבחינה בשק שהושלך לעבר הבמה במהלך הביצוע של שירה Just Like A Pill, כשהיא מנסה להבין מה נמצא בתוכו. "רגע, זו אימא שלך?!", שאלה את המעריצה בקהל וגילתה לתדהמתה שאכן כך הדבר, "אני לא יודעת מה אני מרגישה לגבי זה", אמרה והזיזה את השק לפינה קדמית בבמה. צפו בקטע מההופעה:

"אני חושב שכולם צריכים להציב לעצמם גבולות!", נכתב באחד השיתופים של אותו הסרטון בטוויטר. "היא התמודדה עם זה יחסית טוב כי אני הייתי ממש כועסת אם מישהו היה מגיש לי את האפר של אימא שלו", כתבה גולשת אחרת. "מה היא אמורה לעשות עם זה?!", כתב גולש נוסף.
האירוע התמוה מצטרף לשורה של אירועים בהם הושלכו חפצים והתפרצו מעריצים לבמות בהופעותיהן של זמרות, כשבשבוע שעבר הזמרת ביבי רקסה נפגעה בראשה מטלפון סלולרי שהושלך לעברה בהופעתה בניו יורק, וגרם לה לחבלות בפנים, ובהמשך השבוע בהופעתה של הזמרת אווה מקס בלוס אנג'לס מעריץ עלה מעריץ וסטר לה, מה שגרם לשריטה בעינה.