"עשית סיבוב במשטרה. יש לי קלטות שלך, תמונות, הכול יש לי. ומתוך המשטרה. והייתי מ***ן לך את החיים אם הייתי רוצה": כך הטיח סוכן הדוגמניות שי אביטל בסוכנת המתחרה נורית אורגל ב-2015, במסגרת תכתובות שנחשפו אמש (ב') ב-ynet.
1 צפייה בגלריה
שי אביטל
שי אביטל
שי אביטל
(צילום: ענת מוסברג)
על פי התכתובות, אביטל תקף את אורגל לאחר שזו עימתה אותו עם טענות על התנהגות בלתי הולמת מול מיוצגות שלה. הוא מצידו טען כי הוא מקושר לגורמים במשטרה ומהם, כך עולה מדבריו, ידע על כך שפנתה אליהם עם תלונות הנוגעות אליו. "במקרה ישבת אצל קרוב משפחה, מפקד מרחב", כתב לה אביטל והוסיף: "אני יודע מי אני, וגם המשטרה. בי אי אפשר לפגוע, אני איש יקר לכולם... לקחת ילדות למשטרה ויצא לך אבק. תפנימי טמבלית, אני יפה וחכם ומצליח ועם 3 מיליון שקל בחשבון, מספר אחת בתחום".
בשיחה שנערכה לפני פרסום התכתובות, טען עורך דינו של אביטל, ששי גז, כי "כל דבר מוצא מהקשרו, אין לו שום מקור במשטרה". אלא שבדיקת ynet העלתה כי בתקופה המדוברת שימש תת-ניצב יהודה דהן כמפקד מרחב ירקון - ודהן אישר כי אכן יש קירבה כלשהי בינו לבין אביטל. קירבה שאביטל ציין בפניו בעצמו.
עם זאת, דהן לא מכיר את המקרה המדובר ומכחיש כל קשר למסירת מידע לאביטל בנוגע לאורגל. "אני לא התעסקתי עם זה, בטוח, אני מאוד זהיר עם זה", אמר למקורביו, "הוא כן פנה בנוגע לאיזו עובדת שפרצו לה לדירה או משהו כזה, אבל לא הייתי מעורב בזה באופן אישי". לגבי העובדה שאביטל התגאה בקשר הישיר שלו לצמרת המרחב, דהן הבהיר: "הוא יכול לטעון מה שהוא רוצה, לפעמים מישהו רוצה להתרברב – להראות שיש לו כוח, אומר 'אני מכיר את יהודה'. אבל חד משמעית, לא הכרתי תלונות נגדו". במשטרה מדגישים כי לא נפתחה חקירה נגד אביטל באותה התקופה ומוסיפים: "מדובר בטענות מופרכות ואנו דוחים אותן על הסף. נדגיש כי לקצין אין כל קשר משפחתי עם מר אביטל ולבטח לא עסק בתיקי החקירה שיוחסו לו".
פרשת שי אביטל | הדוגמנית מירב תיתה עשוש: זה לא מפתיע אף אחד, יש עוד מקרים
(צילום: משה מזרחי)
עורך דינו של אביטל, ששי גז, מסר בתגובה: "לכל מי שקורא את ההודעות ברור שמדובר במתחרה עסקית בעלת סוכנות שמפנה נשים להתלונן נגד מרשי. ההודעות האותנטיות האלה מעידות על חפות מרשי שמתגונן בשיחה ואומר לה שניסתה לפגוע בו בכל דרך, השחירה את שמו, אמרה עליו שהוא רמאי אנס וכו' ולמרות זאת הבנות שייצגה הגיעו אליו ועל כך היא זועמת. מרשי כותב לה מפורשות כי מעולם לא נזקק לסוכנות שלו לקידום יחסים אינטימיים עם נשים ועושה הבחנה ברורה בין עבודה לענייניו האישיים. אין למרשי קשרים משפחתיים במשטרה וניתן להוכיח זאת בנקל. בעקבות איומיה עליו בתלונה במשטרה הוא אומר זאת במטרה לגרום לה לחדול להשמיץ אותו ותו לא".