בוקו אבי, בתו של הזמר אר. קלי, מאשימה את הזמר בהתעללות מינית, שהתרחשה לדבריה, כשהייתה בת שמונה או תשע.
2 צפייה בגלריה
בוקו אבי, בתו של אר. קלי
בוקו אבי, בתו של אר. קלי
בוקו אבי, בתו של אר. קלי
(צילום: AP)
אבי בת ה-26, שנולדה בשם ג׳ואן קלי, סיפרה אודות ההתעללות המינית בדוקו בן שני חלקים בשם R. Kelly’s Karma: A Daughter’s Journey: "אני רק זוכרת שהתעוררתי כשהוא נוגע בי", אמרה בחלקו השני של הדוקו, כך לפי מגזין הרכילות People. "ולא ידעתי מה לעשות, אז פשוט שכבתי שם, והעמדתי פני ישנה".
עורכת הדין של הזמר מסרה הצהרה לאתר הרכילות שבה קלי "מכחיש בתוקף" את ההאשמות הללו. "אשתו לשעבר העלתה את אותה ההאשמה לפני מספר שנים, והיא נחקרה על ידי המחלקה לשירותי ילדים ומשפחה באילינוי והופרכה", נכתב. "'יוצרי הסרט', באשר הם, לא פנו למר קלי או לצוות שלו כדי לאפשר לו אפילו להכחיש את אותן הטענות הפוגעות".
בסרט התיעודי אבי הוסיפה שהיא ״לא רצתה להאמין" שזה קרה, ופחדה לשתף מישהו במאורעות, אבל בסופו של דבר דיווחה על ההתעללות שהתרחשה לכאורה לאימה, אנדריאה קלי, בשנת 2009 כשהייתה בת 10.
לדברי אבי, היא ואימה הגישו תלונה במשטרה, אך לא הוגשו כתבי אישום כי היא "חיכתה יותר מדי זמן". בתביעה משפטית משנת 2014, שבה האם דרשה משמורת בלעדית על שלושת ילדיה ושל קלי, היא טענה כי קלי התעלל בנערה צעירה אנונימית בשנת 2009. אותה תלונה הופרכה לבסוף בגלל הזמן שעבר בין האירועים לכאורה לבין הגשת התלונה.
בשנת 2023 קלי נידון ל-20 שנות מאסר באשמת פורנוגרפיית ילדים ופיתוי של קטינים למין. זאת לאחר שהוא כבר מרצה עונש של 30 שנות מאסר לאחר שהורשע בניצול מיני ובסחר בנשים. קלי מרצה את שני העונשים הללו במקביל, ולכן יהיה זכאי להשתחרר בשנת 2045.