סדרה תיעודית שמנסה לפרק את אחד הנושאים הכי מובנים מאליהם (לכאורה) בחיים המודרניים, עבודה, על קו התפר שבין פרנסה למשמעות עמוקה ודרך כל השינויים שעולם התעסוקה עובר בשנים האחרונות.

פטרישה ארקט המצוינת ("ניתוק", התבגרות") מגלמת את פגי, מכורה שלא ממש מצליחה להיגמל, ומתמודדת עם מות אימה. השתיים חיו יחד בעיירה מדברית בקליפורניה, והאובדן מוביל אותה לשינוי מהותי בחיים כשהיא מחליטה לפצוח בקריירה של חוקרת פרטית.

דרמה חדשה בהשראת האירועים הקשים של הרשעת של משה קצב באונס, ובהתבסס על ספרה של אודליה כרמון ("אשת סוד"), הלא היא א' מבית הנשיא. הסדרה בוחנת את השתלשלות האירועים משש נקודות מבט שונות. עדן דניאל-זדה ("פאודה") בתפקיד הנשיא הלא-לגמרי בדיוני.

הריאליטי שהפך לתופעה שחורגת לגמרי מגבולות הנדל"ן חוזר בעונה שישית. אל הסוכנות המצליחה והמבעבעת "קבוצת אופנהיים" מצטרפות שתי חברות חדשות, כרישל חושפת את בת הזוג החדשה וממשיכה להתמקם במרכזן של שערוריות, כריסטין ממשיכה להיות כריסטין ויש עוד הרבה הפתעות.

יוצרי "פאודה" ליאור רז ואבי יששכרוף עושים את מה שהם הכי טובים בו, והפעם בהפקה מושקעת מבית "שואוטיים". הסדרה חוזרת אל אירועי החיסול של עימאד מורנייה, מי שהיה מספר 2 בחיזבאללה וזכה לכינוי "הרוח". ארבעה פרקים שנפרשים על פני 25 שנה, בהן נחשף סיפורו של מורנייה עד לחיסול. עם דרמוט מלרוני, אמיר חורי והישאם סלימאן.