שבועיים וחצי אחרי מסע הדקירה הרצחני שהתקיים בעיר סאות'פורט שבאנגליה, ושגבה את חייהם של שלוש ילדות שנכחו בסדנת ריקוד לשיריה, טיילור סוויפט נפגשה עם כמה מהנערות שנכחו באירוע ושחייהן ניצלו.
1 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
(צילום: רויטרס)
בסרטון ששיתפה אחת מהאימהות של הבנות שניצלו מהאירוע בטיקטוק, מופיעות תמונות של שתי הילדות לצידה של סוויפט, כשידה של אחת מהצעירות חבושה. ״ציירת כוכבים סביב הצלקות שלנו״, כתבה האם. ״התודה הכי גדולה לטיילור סוויפט ואימה, שאפשרו את הערב הקסום הזה עבור כולנו. תודה שהשבתן לנו שמחה טהורה אמש, ולנצח״. המפגש התקיים באצטדיון וומבלי שבלונדון - שם סיבוב ההופעות של הזמרת עוצר בימים אלה.
@_samifoster You drew stars around my scars 💫🥹 …. The biggest thankyou to @Taylor Swift and her mum for making the most magical night possible for us all 🫶🏻 thankyou for bringing Hope & Autumn pure happiness last night & always 💗💗💗 #taylorswift #taylornation #erastour #swifties #andreaswift ♬ enchanted 1989 tour - swiftieoath
בעוד נכון לשעה זו לא ברור עם כמה מהניצולות נפגשה הזמרת, דווח בעבר באתר המוזיקה NME שהזמרת ״יצרה קשר עם המשפחות של נפגעות אירוע התקיפה בסאות׳פורט״, עוד בטרם חזרה לסיבוב ההופעות בלונדון.
כזכור, במהלך מסע הדקירה שהתרחש במהלך סדנת ריקוד של שיריה נרצחו שלוש ילדות ולפחות 11 בני אדם, בהם ילדים, נפצעו. "האימה של התקיפה שהתרחשה בסאות'פורט מציפה אותי ללא הפסקה, ואני פשוט בהלם מוחלט", כתבה סוויפט בסטורי ששותף חשבון האינסטגרם שלה אחרי החדשות. "אובדן החיים והתמימות, לצד הטראומה הנוראית שנגרמה לכל מי שהיה שם, למשפחות ולכוחות ההצלה. אלה בסך הכול ילדים קטנים בחוג ריקוד. אני לא יודעת כיצד להעביר את תנחומיי לאותן המשפחות".
הסדנה התקיימה במרכז קהילתי שנערכו בו סדנאות יוגה, סדנאות הכנת צמידים וסדנת ריקוד לצלילי שיריה של טיילור סוויפט. הסדנאות היו מיועדות לבני ובנות שש עד 11, ובעת האירוע היו במקום כ-25 ילדים.
סוויפט שבה לחלקו השני של סיבוב ההופעות שלה בלונדון, וזאת אחרי ביטול שלוש ההופעות שהיו אמורות להתקיים בווינה, בעקבות חשש לפיגוע של דאעש. נכון לשעה זו, כמעט שבועיים אחרי, הזמרת טרם הגיבה לביטול ההופעות.