אחרי שבשנה שעברה צולם ושודר ללא קהל ובכמה מופעים בלבד, פסטיבל הפסנתר המסורתי חוזר לתל אביב לארבעה ימים של מופעים שיכללו כ-250 מוזיקאים, הרכבים ויוצרות. הפסטיבל שיתקיים זו השנה ה-23 בתל אביב, יכלול 56 מופעים ויתקיים בין התאריכים 30-27 באוקטובר בחללים השונים של מוזיאון תל אביב לאמנות, בתיאטרון הקאמרי ובמרכז ענב לתרבות. מחירי הכרטיסים למופעים ינועו בין 179-59 שקלים למופע.
דני רובס ודניאל סלומון – אני בא הביתה מהלילה
(באדיבות פסטיבל הפסנתר)
בין המופעים החדשים שיעלו על במת הפסטיבל ניתן למצוא את שלום חנוך עם "יציאה 2021" בעקבות האלבום החדש "הרצל לילנבלום" שטעימה ממנו מופיעה בווידאו שבכתבה; אסף אמדורסקי שישיק את אלבומו החדש והמצוין "432"; נורית גלרון תעלה את המופע "בקול שלי"; שם טוב לוי עם מופע מיוחד לרגל צאת ספר התווים משיריו; אסתר רדא עם "חסד"; החצר האחורית תחזור לבמה לקראת אלבום שלישי ואפרת גוש במופע מיוחד עם יוני בלוך.
כבכל שנה אמנים יצרו הפקות מיוחדות עבור הפסטיבל בהן יסמין מועלם, קרן אן עם הפסנתרן יונתן אבישי, שי צברי יארח את אלון עדר ואלון לוטינגר במופע "בשקט", תמיר גרינברג - זוכה העונה האחרונה של "הכוכב הבא" יעלה עם מופע פסנתר, דניאלה ספקטור תארח את רונה קינן עם הרכב חדש וכלי קשת והג'ירפות יעלו מופע אקוסטי מיוחד.
שלום חנוך – קח לך אישה
(באדיבות המון ווליום)
גם מופעי מחווה יעלו על במות הפסטיבל כמו דניאל סלומון שיחגוג 20 שנה לאלבום הבכורה שלו עם דני רובס, דנה עדיני ונועם קלינשטיין - צפו בחזרות של סולומון ורובס בווידאו שבראש הכתבה; לאה שבת שתחגוג 30 שנות יצירה עם שלומי שבת ונועם בנאי; 15 שנה ל"פרויקט 30" של שגיא צורף ואלעד כהן בונן שיארחו את יהלי סובול, קרני פוסטל, אלדד ציטרין ועלמה גוב ואדוה ספקוטי שתחגוג 50 שנה לאלבום המופת Blue של ג'וני מיטשל.
עוד יעלו בפסטיבל מופעי קלאסיקות דוגמה "הנשמות פינת רמלה של יעל פוליאקוב, אסי ישראלוף ואורן ברזילי שיארחו את אבנר גדסי וחיים רומנו; המופע "פסנתר מדבר ערבית" עם הפסנתרן ניזאר אלכאטר והזמרת מאריא ג'ובראן; מורדי פרבר יופיע עם עדי רנרט, אלי מגן ודניאל דור ו"התחדשות" - רוחמה רז שרה וללי שמר מספרת על נעמי שמר.
3 צפייה בגלריה
אפרת גוש
אפרת גוש
אפרת גוש
(צילום: אורית פניני)
3 צפייה בגלריה
הנשמות פינת רמלה
הנשמות פינת רמלה
הנשמות פינת רמלה
(צילום: מאיר כהן)
כמו כן יהיו שיתופי פעולה רבים בין היתר של אניה בוקשטיין עם כרקוקלי, סיון טלמור עם איה זהבי פייגלין ומינוס אפס וגיא גיא. בפסטיבל יופיעו גם אמנים לראשונה כמו אהרון רזאל, להקת בוריטו עם זואי פולנסקי, דניאל סאן קריאף ושי נחייסי. וכן יעלו מופעים לילדים כמו "כוכב הילדים" של קרולינה ומאור כהן ו"דברים שחשבתי בלב" עם עמרי רוזנצוויג, יעל קראוס ויונתן ארצי.
3 צפייה בגלריה
נורית גלרון
נורית גלרון
נורית גלרון
(צילום: אילן בשור)