לזלי ג'ורדן, שחקן, מחזאי וזמר הידוע בזכות תפקידיו בסדרות כמו "וויל וגרייס" ו"אימה אמריקאית", הלך לעולמו בגיל 67. לפי דיווחים, ג'ורדן נהג בהוליווד היום (ב') בבוקר והתנגש בצד של בניין. מותו נקבע במקום האירוע והסוכן שלו אמר כי הם חושדים שג'ורדן סבל מ"איזשהו מצב חירום רפואי" שגרם לו לאבד שליטה על רכבו.
3 צפייה בגלריה
לזלי ג'ורדן
לזלי ג'ורדן
לזלי ג'ורדן
(AP Photo/Damian Dovarganes)
"העולם הוא ללא ספק מקום הרבה יותר אפל ללא האהבה והאור של לזלי ג'ורדן", אמר הסוכן. "לא רק שהוא היה כישרון אדיר ושהיה שמח לעבוד איתו, אלא הוא סיפק מקלט רגשי לאומה בזמנים הקשים ביותר שלה". עוד הוסיף כי התאונה התרחשה בדרכו לסט הצילום של הסדרה Call Me Kat בה שיחק בשנים האחרונות.
ג'ורדן, שנודע רבות בשל יכולותיו הקומיות, הופיע לאורך הקריירה שלו ביותר מ-20 סרטים וביותר מ-40 תוכניות. לצד עבודתו כשחקן, הוא כתב גם ספרים ומחזות. ספרו האחרון, How Y'all Doing?: Misadventures and Mischief from a Life Well Lived, יצא לאור באפריל 2021.
3 צפייה בגלריה
לזלי ג'ורדן
לזלי ג'ורדן
לזלי ג'ורדן
(AP Photo/Jose Luis Magana)
הוא נולד 1955 בטנסי, ובגיל 11 התייתם מאביו שמת בתאונה צבאית בעת שירותו. בשנות ה-80 עבר ג'ורדן להתגורר בלוס אנג'לס ולאורך חייו נאבק בהתמכרויות לאלכוהול ולסמים.
הדמות עימה הוא מזוהה ביותר היא בברלי לזלי בסדרה "ויל וגרייס". על תפקיד זה הוא קיבל פרס אמי לשחקן האורח הטוב ביותר בקומדיה ב-2006. דמות זו נודעה גם בשל השתייכותה לקהילה הגאה, בדומה לג'ורדן עצמו, מה שהיה אז חריג יחסית בנוף הטלוויזיני. "כשאתה בעיצומו של הדבר, אתה לא רואה את זה כך - אבל בדיעבד, אני חושב: הייתי אמיץ להיות גיי כל כך מוקדם", אמר בריאיון ל"גרדיאן" ב-2021. "אני חושב שזאת הדרך שבה המחסומים נשברו".
במהלך הקורונה, החל ג'ורדן להיות פעיל ברשתות החברתיות וצבר מליוני עוקבים, מה שהפך אותו מוכר יותר גם בקרב הקהל הצעיר. "זה מצחיק; מה שרציתי זה תהילה", אמר באותו ריאיון. "אני זוכר שכשירדתי מהאוטובוס לפני כל השנים האלה, חשבתי לעצמי: אני רוצה להיות מסוגל להיכנס פנימה ושכל הראשים יסתובבו ויגידו: 'תראו, הנה הוא'".
3 צפייה בגלריה
לזלי ג'ורדן
לזלי ג'ורדן
לזלי ג'ורדן
(Photo by Evan Agostini/Invision/AP)
"הלב שלי שבור", כתב באינסטגרם שון הייז ששיחק לצידו ב"וויל וגרייס". "לזלי ג'ורדן היה אחד האנשים הכי מצחיקים שאי פעם היה לי העונג לעבוד איתם. כל מי שאי פעם פגש אותו, אהב אותו. לעולם לא יהיה עוד מישהו כמוהו. כישרון ייחודי עם לב ענק. לזלי, אתה תחסר, ידידי היקר".
גם אריק מקורמק, שגילם את וויל, ספד לו ברשתות החברתיות: "אני שבור לשמוע על האובדן של לזלי ג'ורדן", כתב. "השמחה והצחוק שהוא הביא לכל אחד מהפרקים של 'וויל וגרייס' היו ממשיים. הוא הלך לעולמו כ-30 שנה מוקדם מדי. רבים אהבו אותך איש יקר".
גם בדף הרשמי של "מרוץ הדראג של רופול", שם התארח, נפרדו מהשחקן: "נוח על משכבך בשלום, לזלי ג'ורדן. תודה על כל הצחוק ועל כך ששיתפת את הנפש שלך עם כולנו".