ועד הפעולה של עולם התרבות והאירועים ואיגוד האמרגנים ומפיקי הבמה כינסו היום (ד') "כינוס חירום", זאת בשל העלייה ברמות התחלואה והדיבורים על סגר - שגורמים לביטולי הופעות והאטה במכירות הכרטיסים לדבריהם.
בכינוס החירום דרשו מנגנון פיצוי מיידי שיפצה על הביטולים שנגרמו כתוצאה מהחשש מהסגר ודרשו מדיניות שתוביל את המשך פעילותם לצד הקורונה בהתאם להגבלות הנדרשות.
2 צפייה בגלריה
מתוך מסיבת העיתונאים
מתוך מסיבת העיתונאים
מתוך "כינוס החירום"
(צילום: גלית סבג)
המפיק גיא בסר, מבעלי קבוצת בלוסטון, שנאלץ לספוג דחייה של הופעת הלהקה דייר סטרייטס אקספריינס בגלל חובת הבידוד, ודחייה של פסטיבל וואוו בגלל המגבלות אמר: "מאכזב להיות שוב בסיטואציה הזו. אנו דורשים רשת ביטחון וקמפיין שיחזיר את אמון הציבור לתו הבטוח, ודורשים שמדינת ישראל תכיר בעולם התרבות והאירועים כרשת כלכלית שעובדת ומעסיקה עשרות עובדים ומאות משפחות".
כוכבת הילדים מיכל (מיקי) מוכתר דיברה גם היא על הבעיות שנובעות מהמגבלות ועל האטת מכירות הכרטיסים בשל השיח על הסגר שאולי יבוא.
2 צפייה בגלריה
מתוך מסיבת העיתונאים
מתוך מסיבת העיתונאים
מתוך "כינוס החירום"
(צילום: גלית סבג)
יוני פיינגולד, יושב ראש איגוד האמרגנים ומפיקי הבמה אמר: "אנו מפרנסים מגזר ענק ובהבל פה סוגרים תעשייה שלמה. מתקיימת דוברות מגומגמת שממוטטת חיים וחזרנו לאותו מצב כאילו הכתובת לא הייתה על הקיר. אנו דורשים באופן מיידי: התנהלות לצד הנגיף במסגרת התו הירוק ללא מגבלת כמויות, עידוד הציבור לצרוך תרבות, פיצוי על אובדן הכנסות והוצאות קבועות. תרבות היא כוח ואנו לא ליצני חצר".