פרטים ראשונים נחשפים על התאונה המחרידה שבה היה מעורב אתמול (א') ג'רמי רנר ("מטען הכאב", "הנוקמים") סמוך לביתו באגם טאהו. על פי TMZ, ששוחח עם מספר עדי ראייה ושכן של השחקן, רנר היה במרחק של כחצי קילומטר מביתו ופינה שלג מהאיזור לאחר סופה קשה שהתחוללה במהלך ליל הסילבסטר.
2 צפייה בגלריה
ג'רמי רנר
ג'רמי רנר
ג'רמי רנר
(צילום: רויטרס)
על פי עדותו של אותו שכן, רכב הפינוי של רנר, חתול שלג, עלה על אחת מרגליו, פצע אותו בצורה חמורה והוא החל לאבד דם רב כתוצאה מכך. שכן נוסף, שהוא רופא במקצועו, הגיע במהירות למקום - הוא הצליח להניח חוסם עורקים באיזור הפציעה ושהה לצדו של רנר עד שהפרמדיקים הגיעו ואיתם גם הפינוי המוסק.
בסרטון שצץ ברשת בשעות האחרונות נראה מסוק ממריא כשרנר הפצוע, כך נטען, נמצא עליו.
עוד נכתב בדיווח, שהמשטרה מתייחסת למקום כזירת פשע; היא החרימה את חתול השלג, כשבין היתר נטען שאותו רכב מכיל מספר אמצעים בטיחותיים שאמורים היו למנוע ממנו לדרוס את השחקן שצפוי לחגוג 52 בסוף השבוע.
2 צפייה בגלריה
ג'רמי רנר בחתול השלג שלו בסרטון מ-2019
ג'רמי רנר בחתול השלג שלו בסרטון מ-2019
ג'רמי רנר בחתול השלג שלו בסרטון שהעלה לרשת ב-2019
(מתוך האינסטגרם)
טרם ידוע האם יש שינוי במצבו מאז שהוא הובהל במצב קריטי אך יציב לבית החולים. בנוסף נכתב כי מלבד הפציעה ברגלו, הוא סובל מפגיעות בחלקים נוספים בגופו, אך לא נמסר שום דיווח רשמי.
במהלך השבוע האחרון, אזורים רבים בארצות הברית נפגעו מ"סופת השלגים של המאה" שגבתה את חייהם של לפחות 60 בני אדם, וכ-35 אלף בתים איבדו את החיבור לחשמל באזור שבו ממוקמת החווה של השחקן.
רנר היה מועמד פעמיים לפרס האוסקר, בפעם הראשונה על "מטען הכאב" משנת 2008 (בבימויה של קתרין ביגלו) והשנייה על "גנב עירוני" מ-2010 (שכתב וביים בן אפלק). בשנים האחרונות הוא מוכר בעיקר כמי שמגלם את הוקאיי ביקום הקולנועי של מארוול.