הראפר טראוויס סקוט יגיע לישראל לראשונה להופעה אחת שתתקיים ב-14 במרץ בלייב פארק ראשון לציון, בעוד מחירי הכרטיסים נעים בין 380 שקלים לכרטיס בדשא, 790 שקלים לגולדן רינג B ו-850 שקלים לגולדן רינג A.
1 צפייה בגלריה
טראוויס סקוט
טראוויס סקוט
בדרך אלינו. טראוויס סקוט
(צילום: Getty Images)
ההרשמה למכירה המוקדמת שתחל הערב (ב') בשעה 17:30 נפתחה, בעוד המכירה לקהל הרחב תיפתח בשעה 18:00. סקוט יגיע ארצה במסגרת שיתוף פעולה אזורי במזרח התיכון של חברת ההפקות לייב ניישן ישראל והעולמית בבעלותם של גיא בסר ושי מור יוסף.
עוד במדור מוזיקה:
טראוויס סקוט נולד ב-1991 בשם ז'אק ברמן וובסטר השני, והתחיל לפרסם את המוזיקה שלו ב-2008 כשהעלה שירים לרשת החברתית מייספייס. אלבומו הראשון Rodeo יצא בשנת 2015, ואחריו הוציא את האלבומים Birds in the Trap Sing McKnight בשנת 2016 ואת Astroworld ב-2018. מזה כשנתיים סקוט עובד על אלבומו הרביעי Utopia, שצפוי לצאת במהלך השנה הקרובה.
בין להיטיו נמצאים SICKO MODE, goosbumps, Antidote, STARGAZING ו-HIGHEST IN THE ROOM. לאורך הקריירה המצליחה שלו סקוט היה מועמד לשמונה פרסי גראמי ושיתף פעולה עם מוזיקאים רבים בהם דרייק, קנדריק לאמאר, פיוצ'ר, SZA, קיד קאדי ומיגוס.
סקוט סוחב אחריו טראומה קשה אחרי האסון שאירע בפסטיבל המוזיקה אסטרו-וורלד ביוסטון ב-2019 שהראפר היה בין מארגניו, ושגבה את חייהם של עשרה אנשים בעקבות דוחק רב בקהל. אחרי האירוע סקוט אמר שהוא "הרוס לחלוטין ממה שהתרחש. אני שולח את תפילותיי למשפחות וכל מי שנפגע ממה שקרה בפסטיבל. אני מחויב לעבוד יחד עם הקהילה ביוסטון, לרפא ולתמוך במשפחות שזקוקות לכך".
לצד הקריירה המוזיקלית המצליחה שלו, נושא נוסף בחייו של סקוט שמעורר לא מעט עניין הוא מערכת היחסים שלו עם קיילי ג'נר, מכוכבות הריאליטי "הקרדישיאנס". השניים הביאו לעולם בת ובן, ורק בשבוע שעבר דיווחים מעבר לים טענו כי בני הזוג נפרדו שוב.