ב-2018 מארוול הוציאו את אחד הפרויקטים המיוחדים ביותר שלהם עד כה - "הפנתר השחור", כזה שנחשב לפורץ דרך ושונה לחלוטין מכל הסרטים שהגיעו לפניו, הודות לקאסט שכולו הורכב משחקנים שחורים (מלבד שניים למעשה). ארבע שנים מאוחר יותר, ראיין קוגלר חוזר לכס הבימוי לצורך סרט ההמשך - "הפנתר השחור: וואקנדה לנצח", שצפוי להיות אמוציונלי במיוחד בעקבות מותו של השחקן שגילם את טצ'אלה/הפנתר השחור, צ'דוויק בוזמן, שהלך לעולמו לפני כשנתיים לאחר שחלה בסרטן.
הפנתר השחור: וואקאנדה לנצח - טריילר
( באדיבות דיסני ישראל ופורום)
ב-10 בנובמבר, כשהסרט ייצא לאקרנים בישראל, נגלה מי הוא הפנתר השחור (או אולי הפנתרה?) החדש שייכנס לנעליו של בוזמן, אבל כחודש לפני כן אנחנו מקבלים טריילר אחרון בהחלט, כשבסופו נראית דמותו של הפנתר השחור החדש. על פי ההימורים בשלב זה, אכן מדובר בפנתרה שחורה - וייתכן שזו אחותו, שורי.
וואקנדה תנסה להתאושש ממותו של מלכה האהוב ובמקביל תתמודד עם איומים חדשים, אחד מהם יהיה מכיוון הים, כשניימור, שליט טלוקאן (ציוויליזציה עתיקה של אנשים שחיים מתחת למים) - שכבר אושר שבדיוק כמו בקומיקס יהיה מוטנט - אמור לגלם תפקיד נרחב. את ניימור יגלם טנוך הוארטה ("נרקוס: מקסיקו") שסיפר שעבור התפקיד למד את שפת המאיה ואף לשחות ולצלול.
2 צפייה בגלריה
מתוך "הפנתר השחור: ווקאנדה לנצח"
מתוך "הפנתר השחור: ווקאנדה לנצח"
מתוך "הפנתר השחור: ווקאנדה לנצח"
2 צפייה בגלריה
מתוך "הפנתר השחור: ווקאנדה לנצח"
מתוך "הפנתר השחור: ווקאנדה לנצח"
מנסים להתגבר על המוות של טצ'אלה. מתוך "הפנתר השחור: ווקאנדה לנצח"
דמות חדשה נוספת שתצטרף לקאסט היא רירי וויליאמס/איירון הארט, אותה תגלם דומיניק תורן ("יהודה איש קריות והמשיח השחור"). וויליאמס היא ממציאה גאונה שבונה חליפה דומה לזו של איירון מן ומקבלת את הכינוי איירון הארט. במהלך השנה הבאה תורן אף תשוב לגלם את הדמות בסדרה באותו השם.
פורסם לראשונה: 16:01, 03.10.22