טולסה קינג - עונות 1 ו-2 (Tulsa King)

מתי ואיפה: העונה הראשונה תעלה ב-1 בספטמבר, וב-18 בספטמבר תעלה העונה השנייה בצמוד לשידור בארצות הברית, HOT.
מה הסיפור: דרמת הפשע הפופולרית בכיכובו של סילבסטר סטאלון עושה עלייה, בדיוק בזמן לתחילת העונה השנייה. מדובר בסדרה נוספת פרי עטו של טיילור שרידן, מיוצרי הטלוויזיה המוערכים והפורים ביותר של השנים האחרונות, שאחראי בין היתר על "ילוסטון" ושלל נגזרותיה. סטאלון מגלם את דווייט מנפרדי, "הגנרל" - מאפיונר ניו יורקי ותיק שמשוחרר מהכלא לאחר ריצוי מאסר של 25 שנה. הבוס שלו שולח אותו לגלות בטולסה - שם הוא מרים אימפריית פשע משל עצמו.
"טולסה קינג" עונה 2 – טריילר
(צילום: באדיבות פראמונט+)
גם בעונה זו הסדרה ממשיכה לעקוב אחרי מנפרדי כשהוא מגן על האימפריה ההולכת ומתרחבת שלו. תקציר העונה חושף כי דווייט והצוות שלו מגלים שהם לא היחידים שרוצים את הטריטוריה הזו לעצמם, וכעת הם מתמודדים עם איומים מהמאפיה של קנזס סיטי ואיש עסקים מקומי חזק, בקו עלילה שייקח את דרמת הפשע לעולמות המערבונים. סטאלון, אגב, לא רק מככב בסדרה בתפקיד הראשי, אלא גם השתתף בכתיבת הפרק הראשון והאחרון בעונה השנייה.
10 צפייה בגלריה
מתוך "טולסה קינג"
מתוך "טולסה קינג"
מתוך "טולסה קינג"
(צילום: באדיבות HOT ו-NEXT TV)
מי בפנים: מרטין סטאר ("עמק הסיליקון"), דיינה דלייני ("עקרות בית נואשות"), גארט הדלונד ("טרון: המורשת"), דומיניק לומברדוזי ("הסמויה"), וינסנט פיאצה ("אימפריית הפשע") ועוד.

סוסים איטיים - עונה 4 (Slow Horses)

מתי ואיפה: 4 בספטמבר, אפל TV פלוס.
מה הסיפור: עונה רביעית לדרמת הריגול המחוספסת והמצוינת בכיכובו של גארי אולדמן. הסדרה, שעוקבת אחר מעלליהם של מרגלים ומרגלות לא יוצלחים (במידה כזו או אחרת) של ה-MI5 הבריטי, כבר נחשבת בקרב יודעי דבר כאחת מהמוצלחות בז'אנר - עם שנינות עוקצנית ואווירה מהפנטת. נכון לכתיבת שורות אלה, 11 מבקרים זריזים מעבר לים כבר העניקו לעונה החדשה ציון 100 באתר הדירוגים "רוטן טומטוז", כשכמה מהם מציינים כי זוהי "הסדרה במיטבה".
"סוסים איטיים" עונה 4 – טריילר
(צילום: באדיבות אפל TV פלוס)
עלילת עונה 4 מתבססת על הספר Spook Street מאת מיק הרון, ועל פי הסינופסיס של הספר - וגם כפי שניתן לראות בטריילר - אחד מהקווים המרכזיים יעסוק בדייויד קרטרייט, סבו של הסוכן ריבר קרטרייט, שעבד בעברו בשירות המודיעין אך כעת מראה סימנים של דמנציה - ושוכח שיש סודות שאמורים להישאר קבורים.
10 צפייה בגלריה
מתוך: "סוסים איטיים" עונה 4
מתוך: "סוסים איטיים" עונה 4
מתוך: "סוסים איטיים" עונה 4
(צילום: באדיבות אפל TV פלוס)
מי בפנים: אולדמן, ג'ק לאודן ("דנקרק"), קריסטין סקוט-תומאס ("ארבע חתונות ולוויה אחת"), ג'ונתן פרייס ("האפיפיורים") ועוד.

הזוג המושלם (The Perfect Couple)

מתי ואיפה: 5 בספטמבר, נטפליקס.
מה הסיפור: אחרי הרום-קום (האיום) בכיכובה, ניקול קידמן שבה לשתף פעולה עם ענקית הסטרימינג - שוב בדמות סופרת - הפעם בתעלומת רצח עתירת כוכבים (ראו מטה). הסדרה היא עיבוד טלוויזיוני לרב-מכר באותו שם מאת הסופרת איילין הילדרבראנד, שעוקבת אחר צעירה בשם אמליה שעומדת להינשא לבן למשפחה העשירה ביותר בננטאקט - למורת רוחה של אימו (קידמן בעוד תפקיד חמור סבר). העניינים מסתבכים כאשר גופה נסחפת לחוף - וכל הנוכחים הופכים חשודים ברצח.
"הזוג המושלם" – טריילר
(באדיבות נטפליקס)
על הבימוי של המיני-סדרה בת ששת הפרקים אמונה הבמאית זוכת האמי והאוסקר סוסנה ביר ("קופסת הציפורים"), ולצידה כמפיק בפועל אפשר למצוא גם את שון לוי (אולי מוכר לכם מאיזה סרט קטן ועדין בשם "דדפול & וולברין") והשואו-ראנרית ג'נה למיה, שמבטיחה כי הסדרה החדשה "ג'וסית, אלגנטית, מתוחה וגם קצת חושנית". מה יש לא לאהוב?
10 צפייה בגלריה
מתוך "הזוג המושלם"
מתוך "הזוג המושלם"
מתוך "הזוג המושלם"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: אל קידמן יצטרף לייב שרייבר כעזר כנגדה, דקוטה פאנינג, מייגן פייהי ("הלוטוס הלבן") ועוד.

החברה הגאונה - עונה 4 (My Brilliant Friend)

מתי ואיפה: 10 בספטמבר, ב-yes, HOT וסלקום TV.
מה הסיפור: העונה הרביעית והאחרונה לעיבוד הטלוויזיוני של HBO לסדרת הספרים הפופולרית של אלנה פרנטה. העלילה תגולל את סיפורו של הספר הרביעי בסדרת הרומנים הנפוליטניים, "הסיפור של הילדה האבודה", שאף מצא לעצמו מקום של כבוד לאחרונה ברשימת 100 הספרים הטובים ביותר במאה ה-21 של "הניו יורק טיימס". הספר הגיע למקום ה-80, כשאת המקום הראשון אגב קטף "החברה הגאונה".
"החברה הגאונה" עונה 4 – טריילר
(באדיבות HBO)
הפעם אנו פוגשים בגיבורות שלנו כשהן כבר בגרו - ואי-לכך גם השחקניות שמגלמות אותן הוחלפו. השחקנית אלבה רורוואכר תיכנס לנעליה של לנו, בליהוק שהרים כמה גבות, שכן היא אינה דומה במיוחד למרגריטה מזוקו שגילמה את לנו הצעירה. יחד עם זאת, היוצרים מגנים על הליהוק וטוענים שבגלל שקריינה את קולה של אלנה הבוגרת מתחילת הסדרה - יש לה הבנה עמוקה של הדמות. גם הפעם הסדרה תעקוב אחר מערכת היחסים בינה לבין לילה כשהן מתמרנות בין אימהות ואתגרי הקריירה, בגידות ואסונות - והכול באיטלקית קולחת כמובן.
10 צפייה בגלריה
מתוך "החברה הגאונה עונה 4"
מתוך "החברה הגאונה עונה 4"
מתוך "החברה הגאונה עונה 4"
(צילום: באדיבות yes, HOT וסלקום TV )
מי בפנים: שחקנים איטלקים שלא מאוד מוכרים במחזותינו, ופרט לרורוואכר ("זרים מושלמים"), תצטרף גם איירין מאיורינו ופבריציו גיפוני.

אמילי בפריז - עונה 4, חלק 2 (Emily in Paris)

מתי ואיפה: 12 בספטמבר, נטפליקס.
מה הסיפור: חודש אחרי שהושקה העונה הרביעית, מגיע חלקו השני של הלהיט הנטפליקסי עם הגיבורה הכי מעצבנת בתולדות הטלוויזיה. לאחר שבחלק הראשון של העונה *זהירות ספוילרים* - אמילי סוף-סוף בחרה בגבריאל שלא יקבל מישלן בקרוב, סילבי חשפה את אביו של מושא אהבתה של מינדי כמטרידן וקאמיל גילתה שהיא לא בהיריון, אבל חלילה שתגלה לגבריאל - אנחנו לוקחים את כל הבלגאן הזה לאיטליה. על פי הטריילר, שם עתיד להצטרף חתיך נוסף למיקס ולחזר אחרי אמילי. אנחנו יכולים לצפות לאותו תסריט בעומק שלולית ביום גשום בבירה הצרפתית - אבל אין מה לעשות, לא תמצאו בינג' יותר ממכר וחטיפי מזה.
"אמילי בפריז" עונה 4, חלק 2 – טריילר
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: לילי קולינס ("מראה מראה: הסיפור האמיתי"), אשלי פארק ("בנות לנצח"), פיליפין לרוי-בוליו ("10 אחוז"), לוקאס בראבו, קאמי ראזה, סמואל ארנולד ולושיאן לביסקאונט ("מלכות הצעקה").

אגתה לאורך כל הדרך (Agatha All Along)

מתי ואיפה: 18 בספטמבר, דיסני+.
מה הסיפור: ספין-אוף חדש ומצופה לאחת הסדרות המצליחות שהוציאה מארוול תחת ידיה. בין הדברים המלבבים ביותר שהתגלו לנו ב"וונדה-וויז'ן" (מעבר לעובדה שמארוול מסוגלים לייצר משהו לא לגמרי גנרי) הייתה הדמות שגילמה בה קתרין האן הנפלאה: אגתה הארקנס רבת העוצמה, מהמכשפות המקוריות שנשפטו בסיילם בשלהי המאה ה-17, שאותה יצר סטן לי זצ"ל עוד ב-1970.
"אגתה לאורך כל הדרך" - טריילר
(באדיבות דיסני+)
הצלחתה של הדמות ב"וונדה-וויז'ן" הביאה את ראשי מארוול להחליט על סדרה שתוקדש רק לה. לאחר שבתום הסדרה היא נכלאה בעיירה ווסט-וויו, ניו ג'רזי, כעת מכשף גותי צעיר עוזר לה להיחלץ, והסדרה תעקוב אחר מסעה להשיב את כוחותיה האבודים.
10 צפייה בגלריה
מתוך "אגתה לאורך כל הדרך"
מתוך "אגתה לאורך כל הדרך"
מתוך "אגתה לאורך כל הדרך"
(צילום: באדיבות דיסני+)
מי בפנים: קתרין האן ("טרנספרנט"), אוברי פלאזה ("הלוטוס הלבן"), אמה קולפילד ("באפי ציידת הערפדים"), פאטי לופון ("אימה אמריקאית"), ג'ו לוק ("עוצר נשימה") וסאשיר זמאטה (SNL).

מפלצות: הסיפור של אריק ולייל מננדז (Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story)

מתי ואיפה: 19 בספטמבר, נטפליקס.
מה הסיפור: שנתיים אחרי שראיין מרפי ואיאן ברנן שיגעו את העולם עם דרמת הפשע-אמיתי המבוססת על סיפורו של הרוצח הסדרתי והקניבל ג'פרי דאהמר, הם חוזרים עם הפרק הבא באנתולוגיה שיעסוק בסיפורם של האחים מננדז. הרצח אירע ב-1989 בבוורלי הילס, כשהאחים לייל ואריק רצחו את הוריהם חוזה וקיטי מננדז. השניים נשפטו פעמיים בגין הרצח, כשבפעם הראשונה הגיע חבר המושבעים למבוי סתום ובפעם השנייה הם הורשעו. במהלך הדיונים בבית המשפט, האחים סיפרו כי הוריהם התעללו בהם במשך שנים וכי הם ירו בהם מחשש לחייהם - אולם חבר המושבעים קבע כי הם פעלו מתוך רצון להשתלט על ההון המשפחתי. כל אחד מהם נידון למאסר עולם ללא אפשרות לערבות.
"מפלצות: הסיפור של אריק ולייל מננדז" - טריילר
(באדיבות נטפליקס)
העונה הראשונה של "מפלצת", בכיכובו של אוון פיטרס, ספגה ביקורות רבות בשל האדרה והאנשה של הרוצח, חוסר כבוד כלפי קורבנותיו ועיוות המציאות, והפקת רווח על גבן של משפחות שעברו טראומה. יחד עם זאת, הביקורות לא מנעו מהסדרה להפוך לאחת המצליחות בתולדותיה של ענקית הסטרימינג (לצד עונה 4 של "דברים מוזרים" ו"משחק הדיונון"), כאשר ביום ה-60 לשחרורה היא רשמה הישג אדיר של למעלה ממיליארד שעות צפייה. האם הרוצחים הנתעבים החדשים יביאו לה את אותה הצלחה? האם היא תלמד לקח מהביקורות? נחיה ונראה.
10 צפייה בגלריה
מתוך "מפלצות: הסיפור של אריק ולייל מננדז"
מתוך "מפלצות: הסיפור של אריק ולייל מננדז"
מתוך "מפלצות: הסיפור של אריק ולייל מננדז"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: לנעלי האחים ייכנסו שני שחקנים די אנונימיים: ניקולאס אלכסנדר צ'אווז ("ג'נרל הוספיטל") וקופר קוך, בעוד בתפקידי המשנה ניתן למצוא פנים מוכרות כמו חאווייר ברדם, קלואי סביני ("בנים אינם בוכים"), ניית'ן ליין ("כלוב הציפורים") ועוד.

הפינגווין (The Penguin)

מתי ואיפה: 20 בספטמבר, ב-yes, HOT וסלקום TV.
מה הסיפור: סדרת ספין-אוף לסרט "באטמן" מ-2022 מאת מאט ריבס, שהפך ללהיט בקופות ובקרב מבקרים. העלילה תעקוב אחר הנבל המוכר אוסוולד קובלפוט AKA הפינגווין, בגילומו של קולין פארל הבלתי-ניתן לזיהוי תחת שכבות עבות של איפור ופרוטזות. אנו פוגשים בדמות מיד לאחר אירועי הסרט, כשהעיר גות'האם מוצפת וארגוני הפשע שבה נאבקים על כוח ושליטה. למעשה, זוהי דרמת פשע שרק במקרה מתקיימת ביקום גיבורי על.
"הפינגווין" – טריילר
(באדיבות HBO)
הסדרה מבית HBO עתידה להיות שלב ביניים בין הסרט להמשכונו המצופה שעתיד לצאת ב-2026, ועל פי שמועות מעבר לים - רוברט פטינסון עשוי להגיח בה כבאטמן, אולם דיווחים אלו אינם מאושרים בשלב זה. הסדרה אינה חלק מהיקום המאותחל של ג'יימס גאן לאולפני די-סי, אלא ממותגת תחת הכותרת DC Elseworlds - ובכך מאפשרת לשמור על אותו טון אפל של הסרט שקדם לה. ב"באט-ורס" המתהווה של ריבס, כבר הוכרז על סדרה נוספת שתעסוק במוסד הפסיכיאטרי ארקהם, או בשמו המלא "המוסד לפושעים בלתי שפויים על שם אליזבת׳ ארקהם" - ונראה שלדי-סי ציפיות גדולות מהיוצר, וגם לנו.
10 צפייה בגלריה
מתוך "הפינגווין"
מתוך "הפינגווין"
מתוך "הפינגווין"
(צילום: באדיבות Macall Polay/HBO)
מי בפנים: כאמור פארל, כריסטין מיליאוטי ("פארגו"), מייקל קלי ("בית הקלפים"), שוהרה אע'דאשלו ("24") ועוד.

Grotesquerie

מתי ואיפה: 25 בספטמבר, FX.
מה הסיפור: ספטמבר בסימן ראיין מרפי נגד ראיין מרפי - או ראיין מרפי פעמיים כי טוב, אם תרצו. אל הסדרה החדשה שיצר עבור FX לקח איתו היוצר את השחקנית ניסי נאש בטס (שאף זכתה באמי על הופעתה ב"דאהמר"), ובה היא תגלם את הבלשית לואיס טיירון, שחוקרת סדרת פשעים מזוויעים שמטלטלת את עולמה של קהילה קטנה בארצות הברית - ולפי דעתה קשורים אליה אישית "כאילו מישהו או משהו מנסים להתעלל בה", כפי שמגדיר הסינופסיס.
Grotesquerie – טריילר
(צילום: באדיבות FX)
בעוד הקאסט כולל כמה שחקנים מאנתולוגיית "מפלצת", נראה שאופי הסדרה דומה יותר לסדרות האימה מבית מרפי, כמו "אימה אמריקאית", כשהיא נאמנה לסגון הקריפי ומורט העצבים שהנהיג בהן. הסדרה מסמנת גם את בכורת המשחק של שחקן הפוטבול טראוויס קלסי, המוכר לרבים ולרבות מכם יותר בתור הבויפרנד של טיילור סוויפט. אין מה לומר, ההתרגשות גדולה.
10 צפייה בגלריה
מתוך "Grotesquerie"
מתוך "Grotesquerie"
מתוך Grotesquerie
(צילום: באדיבות Prashant Gupta/ FX Network)
מי בפנים: כאמור ניסי נאש, כוכב "מפלצות: הסיפור של אריק ולייל מננדז" ניקולאס אלכסנדר צ'אווז, לזלי מנוויל ("הכתר"), טסה פרר ("האנטומיה של גריי") ועוד.

Nobody Wants This

מתי ואיפה: 26 בספטמבר, נטפליקס.
מה הסיפור: נתחיל ונאמר שבשלב זה לא ידוע המון על סדרת הרום-קום החדשה, אבל מהמעט שכן - שכולל רב יהודי (בגילומו של אדם ברודי) שמתאהב באישה פרובוקטיבית שאינה מאמינה באלוהים (בגילומה של קריסטין בל) - אנחנו בפנים. את הסדרה יצרה ארין פוסטר, בתו של המוזיקאי האמריקאי דייויד פוסטר, שטוענת כי היא מבוססת באופן חלקי על חיי האהבה שלה עצמה. "היא מתבססת על ההחלטה הטובה היחידה שקיבלתי בחיי: להתחתן עם בחור יהודי נחמד", היא סיפרה ל"טודום". וכשמי שמובילים את הסדרה הם בל, שכבר הוכיחה את יכולותיה הקומיות ב"המקום הטוב", וברודי ששבה את ליבנו עוד בימי "האו.סי." - יש פה פוטנציאל להצלחה מסחררת.
10 צפייה בגלריה
מתוך:  Nobody Wants This
מתוך:  Nobody Wants This
מתוך Nobody Wants This
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: לברודי ובל יצטרפו גם ג'סטין לופה ("יורשים"), טימותי סימונס ("ויפ") ועוד.

האנטומיה של גריי - עונה 21 (Grey's Anatomy)

מתי ואיפה: 29 בספטמבר ,yes.
מה הסיפור: שלום, הפטרייה שלכם חזרה! וכשאנחנו אומרים הפטרייה אנחנו מתכוונים כמובן לאלן פומפאו בתפקיד מרדית גריי, שלאחר שהודיעה בדרמטיות כי תעזוב את הדרמה הרפואית המצליחה בתום 19 עונות - חוזרת בלפחות שבעה פרקים בעונה הקרובה. אבל לא רק שעונה 21 (והיד עוד נטויה) מבשרת את שובה של מרדית, היא גם מזמנת שלל דרמות, בהן תביעה חדשה נגדה, ביף בין ד"ר ביילי לקתרין פוקס, מעללי מתמחים צעירים ולהוטים, שובו של בן וורן (ג'ייסון ג'ורג' שחוזר לסיאטל לאחר שהספין-אוף "תחנה 19" בכיכובו הגיע לסיום) - והיריון מפתיע אחד.
10 צפייה בגלריה
מתוך "האנטומיה של גריי"
מתוך "האנטומיה של גריי"
מתוך "האנטומיה של גריי"
(צילום: באדיבות ABC)
מי בפנים: ג'יימס פיקנס ג'וניור, צ'אנדרה וילסון, קים ריבר, קווין מק'קיד ועוד.