זה היה רגע בלתי אפשרי. איך לספר על הסרטן בגופך לאמא שלך, ששרויה עמוק בשנת אבל אחרי שאיבדה את בתה מפל ז"ל ב-7 באוקטובר? מעיין אדם הפכה לאישה שבורחת מבשורה. עוד יום עבר, עוד יומיים, ואמא יונה עדיין לא ידעה שבתה מתמודדת עם גידול ממאיר. בריאיון ל"7 לילות", שיתפרסם בשישי, היא מספרת על הרגעים הקשים. "באחד הימים ירדן אחי הזכיר לי שאמא ביקשה ממנו, אחרי הרצח של מפל, שלעולם לא נסתיר ממנה דברים", היא דומעת. "פתאום קלטתי שכשאני לא סיפרתי לאמא איפה מפל, בזמן שהתחבאה, מנעתי ממנה במובנים מסוימים את הפרידה מהבת שלה. יש לנו כאב מאוד גדול שלא יכולנו להיות שם בשבילה כשהיא הייתה צריכה אותנו. הייתי רוצה להיות שם באותה שנייה".
2 צפייה בגלריה
מעיין אדם
מעיין אדם
מעיין אדם
(צילום: שי פרנקו)
אדם, שמשתתפת בסדרה "מחוברים - החיים במלחמה" ב-HOT, מגלה בריאיון כיצד התמודדה עם גידול סרטני, ומשתפת בשיחה עם הרופא שהבהיר לה שהמלחמה רק מתחילה. "הוא אומר לי, 'חזרה הפתולוגיה. התוצאות לא טובות'. ואז אני קורסת, מתחילה לבכות. לא יכולתי לתפקד. אני מבינה שיש לי סרטן ושאני עומדת למות. אני מאמינה שהבלון הענק, הסרטן הזה בבטן שלי, הוא תוצאה של הדחקה אחרי הרצח של מפל. והוא גם היה גם המזל שלי - הוא העיר אותי מחדש על החיים".
אדם מספרת גם על השיחה עם הבוסית לשעבר, מירי רגב שהתקשרה אליה אחרי ששמעה על הגידול. "אהבתי את זה שהיא הרימה טלפון למרות שהיו לי את הביקורות שלי. לגבי הטקס הממלכתי שהיא מובילה? ההתנהלות שם הייתה טעות. אמרתי לה באותה שיחה שאם אנשים נפגעים וכועסים ומרגישים שזה לא מתנהל בצורה טובה ונעימה, צריך שנייה לעצור הכול ולהקשיב, לא ללכת עם הראש בקיר".
2 צפייה בגלריה
מפל אדם ז"ל
מפל אדם ז"ל
מפל אדם ז"ל
(צילום: מהאלבום משפחתי)
ב-7 באוקטובר הקרוב היא מתכוונת לחזור לרעים, ממש למקום הרצח של מפל. "אנחנו כולנו נהיה שם החל מהשעות שלפנות בוקר, בזמן שבו היינו צריכים להיות שם איתה. אנחנו נשכב על האדמה, נדמיין שאנחנו הולכים לחבק אותה. זה יהיה מחזה מזעזע, כן. הייתי בטוחה שכל מי שאחראי למחדל שבו אחותי הופקרה למותה ולטבח של המונים, יפנה את מקומו. אם היית אומר לי אז שכולם כמעט יישארו במקום, הייתי מזלזלת. לא אסתפק בזה שהממשלה תתחלף. אני רוצה שמי שהפקיר את מפל, ייענש".