דנה אינטרנשיונל במסר לקהילת הלהטב"ק הבינלאומית: הזמרת הישראלית המצליחה, שהפכה לאייקון גאה ברחבי העולם בעקבות זכייתה באירוויזיון 1998, פרסמה באינסטגרם פוסט שבו היא קוראת לקהילת הלהטב"ק העולמית לגנות את חמאס.
1 צפייה בגלריה
דנה אינטרנשיונל
דנה אינטרנשיונל
דנה אינטרנשיונל
(צילום: ענת מוסברג)
"אני רוצה לפנות לאחיותיי, אחיי ומשפחתי, לקהילה היקרה והאהובה שלי בכל רחבי העולם. קהילה שנלחמת במשך שנים עבור שוויון, חירות והזכות הבסיסית של כל אדם לאהוב!", כתבה אינטרנשיונל, לצד סרטון של דרשה ממסגד אל אקצה ב-2022, שבה תוקף האימאם הומוסקסואלים וקורא לרמוס "כל דבר מוחרם שמנוגד לדת האיסלאם".
"אני אוהבת אתכם ובטוחה שהכוונות שלכם טובות", המשיכה אינטרנשיונל, "לכן אני רוצה להניח שפשוט אין לכם את המידע: אלו הם 'לוחמי החירות' שלכם ובזה אתם תומכים. אלו הערכים שלהם, וזו עמדתם (הגאה).
"האם אתם מודעים לכך שאם במקרה תמצאו את עצמכם ברחובות עזה, לא תצאו משם חיים? האם אתם יודעים שחמאס דנים כל חבר בקהילת הלהטב"ק למוות בתלייה (אם לא גרוע יותר)? האם אתם מבינים שחמאס לא תומך באף זכות של נשים או קהילת הלהטב"ק, ושמעמדם אינו שוויוני?
"אם אתם לא מגנים את חמאס, אתם נגד להטב"ק, נגד נשים ונגד שלום. שחררו את פלסטין! מחמאס. ישראל נלחמת בחמאס כדי למוטט את שלטון הטרור כדי שיהיה טוב יותר לכולנו, לכל האזרחים שחיים תחתיו, ועבור העולם כולו. הדברים הרבה יותר מורכבים מלדקלם איזה טרנד שנשמע לכם נכון. אני מבקשת מכם לפקוח את עיניכם ולבכם, ולראות את האמת, לראות מעבר לתעמולה כלשהי או נרטיב חד-צדדי כפי שמראים אותם במדיה החברתית. בחרו לראות את הצד שרואה אתכם. שחולק את ערכיכם".
בסוף דבריה הוסיפה אינטרנשיונל כי "תמיד תתקבלו בברכה במצעד הגאווה של תל אביב, שיקבל אתכם בזרועות פתוחות. ובפעם הבאה שאתם מגיעים לתל אביב הצבעונית, הרבגונית, הפתוחה והמכילה, שבה מגוון של תרבויות וקהילות שונות, רק תגידו שאתם מצטערים. המשיכו להפיץ אהבה, בעיקר בימים קשים אלו".