אחרי ההודעה על הורדת תוכניתו "אזור מלחמה" מהמסך - רביב דרוקר מגיב בשידור: העיתונאי ומגיש הטלוויזיה אמר הערב (ה') בתוכניתו כי "לפני כמה שעות הודיעה רשת שהיא מורידה את התוכנית הזאת מהאוויר, אני חייב להגיד שזה תפס אותי בהפתעה".
רביב דרוקר על ביטול תוכניתו
(צילום: רשת)
דרוקר הוסיף כי "אני רק אגיד - זו החלטה של רשת, לא החלטה שלנו, כל עוד יתנו לנו, כל עוד יהיה חשמל במצלמות, כל עוד יאפשרו לנו לדבר, כמו שמוטי קירשנבאום עליו השלום אמר - אותנו יוציאו מפה רק באלונקה".
באולפן נכחה גם כתבת הצרכנות של חדשות 13, נגה ניר נאמן שאמרה: "אני חושבת שאני שמדברת בשם כל הכתבים והפרשנים בחדשות 13, ההחלטה לא מקרית, התוכנית נותנת פייט למתחרים, היא סמל מבחינתנו לאומץ עיתונאי".
חבר הפאנל מיקי רוזנטל דיבר על פגיעה בחופש העיתונות ודרוקר ביקש לעצור אותו ואת ניר נאמן ואמר כי "אני לא אוהב להשתמש במסך", והוסיף שהוא ידבר על כך גם במקומות אחרים.
היום הודיעו ברשת כי תוכניתו "אזור מלחמה" תרד מהמסך בשבועות הקרובים כדי לתת "לצופים אלטרנטיבה שונה מיתר הערוצים".
1 צפייה בגלריה
רביב דרוקר. מתוך "חדשות 13"
רביב דרוקר. מתוך "חדשות 13"
רביב דרוקר
(צילום: רשת)
בעקבות ההודעה כונסה שיחת חירום בוואטסאפ הקבוצתי של כתבי חדשות 13, שם ניסו להבין מהם הכלים העומדים לרשותם כדי להיאבק בהחלטה, במקביל למאבק נגד מינויוה של המנכ"לית הנכנסת לחברת החדשות, יוליה שמאלוב ברקוביץ'.
יושב ראש ועד העובדים מתן חודורוב צייץ בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) שלו: "חודש שלם שאנחנו מתריעים מפני הסכנה בהשתלטות של פוליטיקאית כמו יוליה שמאלוב ברקוביץ' על חדשות 13, והיום מגיעה ההחלטה ההזויה להוריד מהמסך את תוכניתו המצליחה של פרשן החברה ⁦רביב דרוקר⁩. קשה שלא לראות את ההשתקה הגסה, ונותר רק לשאול מה מחולליה מרוויחים מפגיעה ברצועה החזקה ביותר בלוח. בושה וחרפה לערוץ".
גם שר התקשורת שלמה קרעי הגיב לביטול התוכנית וכתב ב-X: "מגוון דעות, שוק פרטי. חופש תחרותי!" חודורוב לא נשאר אדיש לדבריו והגיב: "שר התקשורת חוגג את הורדת תוכניתו של עיתונאי המרבה לבקר את ממשלתו ועורך תחקירים על חברי מפלגתו. בכסות של 'שוק תחרותי', מה שקרעי באמת תומך בו הוא רדיפה פוליטית. למרבה הצער, ברשת יש מי שמשתפים פעולה, מסיבות שאולי עוד יתבררו. לא תצליחו להפיל גם את ערוץ 13", חתם את דבריו.